Seguir
Manuel Jacob Sierra-Díaz
Título
Citado por
Citado por
Año
Hybridizing pedagogical models: A systematic review
S Gonzalez-Villora, C Evangelio, J Sierra-Diaz, J Fernandez-Rio
European Physical Education Review 25 (4), 1056-1074, 2019
1442019
Can we motivate students to practice physical activities and sports through models-based practice? A systematic review and meta-analysis of psychosocial factors related to …
MJ Sierra-Díaz, S Gonzalez-Villora, JC Pastor-Vicedo, ...
Frontiers in psychology 10, 475859, 2019
1102019
Soccer and relative age effect: a walk among elite players and young players
MJ Sierra-Díaz, S González-Víllora, JC Pastor-Vicedo, J Serra-Olivares
Sports 5 (1), 5, 2017
1012017
The sport education model in elementary and secondary education: A systematic review
C Evangelio, J Sierra-Díaz, S González-Víllora, J Fernández-Río
Movimento 24, 931-946, 2018
992018
The way to increase the motor and sport competence among children: The contextualized sport alphabetization model
S González-Víllora, MJ Sierra-Díaz, JC Pastor-Vicedo, ...
Frontiers in physiology 10, 445776, 2019
332019
Physical activity and quality of life in high school students: Proposals for improving the self-concept in physical education
M Vaquero-Solís, MA Tapia-Serrano, D Hortigüela-Alcalá, MJ Sierra-Díaz, ...
International journal of environmental research and public health 18 (13), 7185, 2021
232021
Modelos centrados en el juego para la iniciación comprensiva del deporte
S González-Víllora, J Fernández-Río, E Guijarro, MJ Sierra-Díaz
Ediciones Morata, 2021
212021
‘Four goals for three players’: using 3 vs. 3 small-sided games at school
C Evangelio, MJ Sierra-Díaz, S González-Víllora, FM Clemente
Human Movement 20 (4), 68-78, 2019
202019
The game-centred approach to sport literacy
S González-Víllora, J Fernandez-Rio, E Guijarro, MJ Sierra-Díaz
Routledge, 2020
162020
Hacia un comportamiento más social y cooperativo en Educación Física: aplicación del Modelo de Educación Deportiva
MJ Sierra-Díaz, C Evangelio, A Pérez-Torralba, S González-Víllora*
SPORT TK: Revista Euroamericana de Ciencias del Deporte 7 (2), 83-90, 2018
92018
Los efectos del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras en el área de Educación Física en Educación Primaria
V Gil-López, MJ Sierra-Díaz, S González-Víllora
Universidade da Coruña 5 (3), 562-585, 2019
32019
O Modelo de Sport Education na Educação Primária e Secundária: revisão sistemática
CE Caballero, MJ Sierra-Díaz, S González-Víllora, FJ Fernández-Rio
Movimento 24 (3), 931, 2018
32018
Sportspersonship under review: An examination of fair play attitudes through the contextualized sport alphabetization model in primary physical education
MJ Sierra-Díaz, S González-Víllora, J Fernandez-Rio
Journal of Teaching in Physical Education 42 (3), 430-441, 2022
22022
What do we play? Influence of the Small-Sided and Conditioned Games to improve the students’ physiological and physical performance
MJ Sierra-Díaz, C Evangelio, A Pérez-Torralba, S González-Víllora
22020
Thesis (palancares)-Research Protocol
MJ Sierra-Díaz
OSF Preprints, 2022
2022
The Game-Centred Approach to Sport Literacy
MJ Sierra-Díaz
Routledge, 2020
2020
EL NUEVO ALIADO DE LA ACTIVIDAD FÍSICA: LAS TECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN Y LA COMUNICACIÓN (TIC)
MJ Sierra Díaz, C Evangelio Caballero, JC Pastor Vicedo
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–17