Inclusive education in higher education: challenges and opportunities A Moriña Postsecondary educational opportunities for students with special education …, 2019 | 514 | 2019 |
Teoría y práctica de la educación inclusiva A Moriña Díez (No Title), 2004 | 324 | 2004 |
Investigar con historias de vida: Metodología biográfico-narrativa A Moriña Narcea Ediciones, 2016 | 291 | 2016 |
Criterios para la formación permanente del profesorado en el marco de la educación inclusiva Á Parrilla Latas, A Moriña Díez Revista de Educación, 339, 517-539., 2006 | 193 | 2006 |
El complicado tránsito a la vida activa de jóvenes en riesgo de exclusión: una perspectiva biográfica Á Parrilla Latas, A Moriña Díez, MC Gallego Vega Revista de Educación, 351, 211-233., 2010 | 136 | 2010 |
Students with disabilities in higher education: A biographical-narrative approach to the role of lecturers A Moriña Díez, RG López, VM Molina Higher Education Research & Development 34 (1), 147-159, 2015 | 133 | 2015 |
School memories of young people with disabilities: an analysis of barriers and aids to inclusion A Morina Diez Disability & Society 25 (2), 163-175, 2010 | 121 | 2010 |
Aprendizaje cooperativo para una educación inclusiva: desarrollo del programa PAC en un aula de Educación Primaria A Moriña Díez Estudios sobre educación, 21, 199-216., 2011 | 113 | 2011 |
‘We aren’t heroes, we’re survivors’: higher education as an opportunity for students with disabilities to reinvent an identity A Moriña Journal of Further and Higher Education 41 (2), 215-226, 2017 | 108 | 2017 |
El camino hacia la inclusión en España: una revisión de las estadísticas de Educación Especial A Moriña Díez Revista de Educación, 327, 395-416., 2002 | 104 | 2002 |
The keys to learning for university students with disabilities: Motivation, emotion and faculty-student relationships A Moriña PloS one 14 (5), e0215249, 2019 | 100 | 2019 |
La exclusión social: análisis y propuestas para su prevención AM Díez Fundación Alternativas, 2007 | 92 | 2007 |
Hidden voices in higher education: Inclusive policies and practices in social science and law classrooms R López Gavira, A Moriña International Journal of Inclusive Education 19 (4), 365-378, 2015 | 90 | 2015 |
Vulnerables al silencio: historias escolares de jóvenes con discapacidad A Moriña Díez Revista de educación, 2010 | 90 | 2010 |
La escuela de la diversidad: materiales de formación para el profesorado A Moriña Díez Madrid: Síntesis, 2008, 2008 | 81 | 2008 |
Higher education inclusivity: When the disability enriches the university A Moriña, M Sandoval, F Carnerero Higher Education Research & Development 39 (6), 1202-1216, 2020 | 77 | 2020 |
El profesorado en la universidad ante el alumnado con discapacidad:¿ Tendiendo puentes o levantando muros? A Moriña Diez, R López Gavira, N Melero Aguilar, MD Cortés Vega, ... REDU: revista de docencia universitaria, 2013 | 76 | 2013 |
Estrategias Metodológicas que Promueven la Inclusión en Educación Infantil, Primaria y Secundaria I Orozco, A Moriña Estrategias Metodológicas que Promueven la Inclusión en Educación Infantil …, 2020 | 75 | 2020 |
Inclusive curricula in Spanish higher education? Students with disabilities speak out A Moriña, MD Cortés, N Melero Disability & Society 29 (1), 44-57, 2014 | 75 | 2014 |
What if we could imagine the ideal faculty? Proposals for improvement by university students with disabilities A Moriña, MD Cortés-Vega, VM Molina Teaching and teacher education 52, 91-98, 2015 | 72 | 2015 |