Bárbara Castillo-Abdul (0000-0002-3711-1519)
Bárbara Castillo-Abdul (0000-0002-3711-1519)
Universidad de Huelva - Spain / Revista Comunicar
Verified email at alu.uhu.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Comunicación para la motivación. Claves de la asertividad y del trabajo en equipo en las organizaciones
LM Romero-Rodríguez, B Castillo-Abdul
R. Ravina-Ripoll, LB Tobar Pesántez y E. Nuñez Barriopedro (Coords …, 2019
132019
Branded Content in Fashion Research: Bibliometric analysis by correlations
B Castillo-Abdul, RR Luis M., Pérez-Rodríguez, M A.
Academy of Marketing Studies Journal 24 (1), 2020
52020
Comunicación para la efectividad laboral y el happiness management: Revisión crítico-analítica de la literatura
LM Romero-Rodríguez, B Castillo-Abdul, RR Ripoll
5*
Learning Leaders: Teachers or Youtubers? Participatory Culture and STEM Competencies in Italian Secondary School Students
J Gil-Quintana, V Malvasi, B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
Sustainability 18, s/p, 2020
42020
Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas
B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez, EL Gonzalez-Carrion
Revista Venezolana de Gerencia, 1559-1582, 2020
22020
Kid influencer in Spain:Understanding the themes they address and preteens’ engagement with their YouTube channels
B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez, AM Larrea-Ayala
Heliyon 6 (S/N), e05056, 2020
22020
Influence and relationship between Branded Content and the social media consumer interactions of the luxury fashion brand Manolo Blahnik
B Castillo-Abdul, M Bonilla-del-Río, E Núñez Barriopedro
Publications 9 (10), s/p, 2021
12021
From the immediacy of the cybermedia to the need for slow journalism: Experiences from Ibero-america
LM Romero-Rodríguez, S Tejedor, B Castillo-Abdul
Journalism Practice, 2021
12021
Impact of the MOOCx's conventional educational design
M Bonilla-del-Río, B Castillo-Abdul, S Civila
Eighth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2020
12020
The «ventrilocuo effect» of the international news agencies. Theoretical review and incidence on new forms of misinformation
S Civila, B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
Vivat Academia. Revista de Comunicación, 25-45, 2021
2021
El Efecto Ventrilocuo de las agencias internacionales de noticias. Revisión teórica e incidencia en las nuevas formas de desinformación
S Civila, B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
Vivat Academia, 25-46, 2021
2021
Evolution of fashion marketing and communication: Systematic literature review
B Castillo-Abdul, S Civila, JD Barquero-Cabrero
Academy of Strategic Management Journal 20 (2), 1-14, 2021
2021
‘How to Botox’ on YouTube: Influence and Beauty Procedures in the Era of User-Generated Content
B Castillo-Abdul, D Jaramillo-Dent, LM Romero-Rodríguez
International Journal of Environmental Research and Public Health 18, 4359, 2021
2021
Redes sociales: Conceptos y tendencias del marketing de moda
B Castillo-Abdul, S Civila
Cosmovisión de la comunicación en redes sociales en la era postdigital, 183-195, 2021
2021
Gamificación en Moocs: Resultados de su aplicación en la innovación universitaria
B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez, MS Ramírez-Montoya
Innovación universitaria: Reformulaciones en la nueva educación, 133-147, 2021
2021
Involvement of Moocs in the teaching-learning process
B Castillo-Abdul, E González-Carrión, JD Barquero Cabrero
Journal of Entrepreneurship Education 2 (24), 2021
2021
YouTubers as influencers in the responsible promotion and Happiness Management of fashion brands
B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
Happiness Management and Social Marketing: A wave of sustainability and …, 2021
2021
Las Relaciones Públicas con el Público Interno, el Endomarketing y la Co-Comunicación
B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
Introducción a las Relaciones Públicas, 113-129, 2021
2021
Educomunicación y Media Literacy: Espacios de referencia en divulgación científica y académica en español
I Aguaded, B Castillo-Abdul, LM Romero-Rodríguez
index.comunicación 10 (3), 215-233, 2020
2020
Comportamiento del mercado digital respecto a la moda sostenible: Estudio de caso de influencers españolas
LM Romero-Rodriguez, ELG Carrión, B Castillo-Abdul
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20