Follow
Antonio Francisco Arnau Mollá
Title
Cited by
Cited by
Year
A bibliometric study on body percussion based on high impact search engines
AF Arnau-Mollá, FJ Romero Naranjo
Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF), 2022
482022
Quantitative study on selective attention in children aged 8-9 years through bodypercussion
AF Arnau-Mollá, FJ Romero Naranjo
European Publisher, 2020
452020
Body percussion as a pedagogical resource: Bibliometric study on body percussion based exclusively on secondary search engines
AFA Mollá, FJR Naranjo
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, 809-825, 2022
432022
Pilot study into the executive functions of children aged 8-9 BAPNE method
R Torró-Biosca, F Aparici-Mínguez, AF Arnau-Mollá, RM Ulate-Orozco, ...
Future Academy, 2019
412019
Body percussion research as an object of study based on neuromotricity and executive functions: Research design
AF Arnau-Mollá, FJ Romero-Naranjo
M. d. M. Molero Jurado, AB Barragán Martín, M. d. M. Simón Márquez, & Á …, 2022
252022
Neuromotricidad y esquema corporal. Bases para el uso de la percusión corporal en las ciencias de la educación física y el deporte [Neuromotricity and body schema. Bases for …
FJ Romero-Naranjo, E Andreu-Cabrera, AF Arnau-Mollá
Retos 47, 615-627, 2022
252022
Socioemotional Aspects of Music-Motor Activities According to the BAPNE Method
R Sayago-Martínez, G Salerno, S Di Russo, A Arnau Mollá, ...
ERPA, 2021
252021
URBAN RHYTHMS AND CREATIVITY: PROPOSALS FOR DIDACTIC INNOVATION FROM NEUROMOTRICITY THROUGH THE BAPNE METHOD
AF Arnau-Mollá, FJ Romero-Naranjo
ACERCAMIENTO MULTIDISCIPLINAR PARA LA INVESTIGACIÓN E INTERVENCIÓN EN …, 2022
242022
Evolution of the bapne method as an innovation method based on its justification in scientific
AF Arnau-Mollá, FJ Romero-Naranjo
academic publications. In M. d. M. Molero Jurado, AB Barragán Martín, M. d …, 2022
242022
Estudio piloto de la evaluación de la ansiedad y la atención a través de la percusión corporal y neuromotricidad en alumnado de secundaria en las clases de Educación Física …
FJR Naranjo, RS Martínez, JBJ Molina, AFA Mollá
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, 573-588, 2023
232023
BOLA CANTABILE: CREATIVE STRATEGIES FOR THE CLASSROOM FROM THE BAPNE METHOD
FJ Romero-Naranjo, AF Arnau-Mollá, S Di Russo, G Salerno, ...
ACERCAMIENTO MULTIDISCIPLINAR PARA LA INVESTIGACIÓN E INTERVENCIÓN EN …, 2022
202022
CHOCOLATE: BODY PERCUSSION AND CREATIVITY FROM THE BAPNE METHOD
FJ Romero-Naranjo, AF Arnau-Mollá, LM González de Benautil, ...
ACERCAMIENTO MULTIDISCIPLINAR PARA LA INVESTIGACIÓN E INTERVENCIÓN EN …, 2022
192022
Neuromotricity and mathematics in children: Methodological approach based on rhythmic-Motor activities
FJ Romero-Naranjo, AF Arnau-Mollá, MLM González de Benatuil, ...
M. d. M. Molero Jurado, AB Barragán Martín, M. d. M. Simón Márquez, & Á …, 2022
192022
Neuromotricity and body schema. Bases for the use of body percussion in the sciences of physical education and sport
FJ Romero Naranjo, E Andreu, AF Arnau-Mollá
Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF), 2022
82022
Estudio bibliométrico sobre la percusión corporal basado en motores de búsqueda de alto impacto.(A bibliometric study on body percussion based on high impact search engines)
AF Arnau-Mollá, FJ Romero-Naranjo
Retos 45, 679-692, 2022
82022
La percusión corporal como recurso pedagógico. Estudio bibliométrico sobre percusión corporal basado exclusivamente en motores de búsqueda secundarios [Body percussion as a …
AF Arnau-Mollá, FJ Romero-Naranjo
Retos 46, 809-825, 2022
82022
Doble tarea y movimiento: estudio bibliométrico basado en motores búsqueda de alto impacto (Dual-task and movement: a bibliometric study based on high-impact search engines)
D Mas-Mas, AF Arnau Mollá, FJ Romero Naranjo
Retos 50, 904-918, 2023
62023
Percusión corporal y atención selectiva. Estudio cuantitativo interdisciplinar a través de actividades de neuromotricidad método BAPNE basado en la tarea dual en Educación …
FJ Romero-Naranjo, FJ Pujalte-Cantó, AF Arnau-Mollá
Retos 48, 844-860, 2023
62023
ESKU DANTZA: CREATIVE PROPOSAL THROUGH NEUROMOTRICITY, BAPNE METHOD
AF Arnau-Mollá, E Asurmendi Tellería, FJ Romero-Naranjo, S Di Russo
ACERCAMIENTO MULTIDISCIPLINAR PARA LA INVESTIGACIÓN E INTERVENCIÓN EN …, 2022
62022
Pilot study of the assessment of anxiety and attention through body percussion and neuromotricity in secondary school students in physical education, music and visual arts classes
FJ Romero Naranjo, R Sayago-Martínez, JB Jiménez-Molina, ...
Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF), 2022
62022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20