Augmented reality and pedestrian navigation through its implementation in m-learning and e-learning: Evaluation of an educational program in Chile J Joo-Nagata, FM Abad, JGB Giner, FJ García-Peñalvo Computers & Education 111, 1-17, 2017 | 72 | 2017 |
Virtual heritage of the territory: Design and implementation of educational resources in augmented reality and mobile pedestrian navigation JJ Nagata, JRGB Giner, FM Abad IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias Del Aprendizaje 11 (1), 41-46, 2016 | 22 | 2016 |
Comparison of the use of personal learning environments (PLE) between students from Chile and Ecuador: An approach JJ Nagata, PH Ramos, MÁC González, JRGB Giner, FJ García-Peñalvo Proceedings of the Second International Conference on Technological …, 2014 | 18 | 2014 |
Realidad aumentada y navegación peatonal móvil con contenidos patrimoniales: Percepción del aprendizaje JJ Nagata, FM Abad, JRGB Giner RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia 20 (2), 93-118, 2017 | 12 | 2017 |
HERRAMIENTAS GEOMÁTICAS UTILIZADAS EN EDUCACIÓN: SITUACIÓN ACTUAL Y SU RELACIÓN CON PROCESOS EDUCATIVOS J Joo Enseñanza & Teaching 33 (1), 25-56, 2015 | 10* | 2015 |
Augmented Reality in Pedestrian Navigation applied in a context of Mobile Learning: Resources for enhanced comprehension of Science, Technology, Engineering and Mathematics J Joo Nagata, J García-Bermejo Giner, F Martínez Abad Tempus Publication, 2017 | 9 | 2017 |
Model of augmented reality and pedestrian navigation about the territorial heritage: design, implementation and evaluation JJ Nagata, JRGB Giner Proceedings of the Second International Conference on Technological …, 2014 | 9 | 2014 |
Patrimonio virtual del territorio: Diseño e implementación de recursos educativos en realidad aumentada y navegación peatonal móvil J Joo Nagata, JR García-Bermejo Giner, F Martínez Abad | 7 | 2015 |
Geomatics tools and education: status, integration and perception JJ Nagata Proceedings of the First International Conference on Technological Ecosystem …, 2013 | 7 | 2013 |
Hacia otras Economías. Críticas al paradigma dominante. RG Meyer, H Richards Revista Austral de Ciencias Sociales 28, 209-212, 2015 | 3 | 2015 |
Evaluación multicriterio/multiobjetivo aplicada a datos sobre educación: una primera aproximación. JJ Nagata, VA Peterson Revista educación y tecnología, 112-123, 2013 | 3 | 2013 |
The digital culture of students of pedagogy specialising in the humanities in Santiago de Chile T Ayale-Pérez, J Joo-Nagata Computers & Education 133, 1-12, 2019 | 2 | 2019 |
Perception about augmented reality and mobile pedestrian navigation tools with heritage content in the field of education JJ Nagata, JGB Giner, FM Abad Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016 | 2 | 2016 |
Virtual Territorial Heritage in Education through mLearning resources: Cities of Salamanca Spain and Santiago of Chile J Joo Nagata, JR Garcia-Bermejo Giner, F Martínez Abad Handbook of Research on Mobile Devices and Applications in Higher Education …, 2016 | 2 | 2016 |
Augmented reality and pedestrian navigation through of mobile implementation on heritage content JJ Nagata, JGB Giner, FM Abad Proceedings of the Fourth International Conference on Technological …, 2016 | 1 | 2016 |
PATRIMONIO TERRITORIAL VIRTUAL EN EDUCACIÓN: RECURSOS EN MLEARNING SOBRE LA CIUDAD DE SALAMANCA2 J JOO NAGATA, J GARCÍA-BERMEJO GINER, F MARTÍNEZ ABAD Investigar con y para la sociedad 3, 1681-1692, 2015 | 1 | 2015 |
Information Competencies in Chilean Education: Implementation and evaluation J Joo-Nagata, F Martínez-Abad, C Lira-Castro Proceedings of the Seventh International Conference on Technological …, 2019 | | 2019 |
Los discursos híbridos en las competencias informacionales que se realizan en la educación JJ Nagata Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales, 2019 | | 2019 |
Contexto contemporáneo de la dimensión del espacio con la innovación tecnológica: el aprendizaje ubicuo JJ Nagata Contextos: Estudios de Humanidades y Ciencias Sociales, 2018 | | 2018 |
Aprendizaje móvil con elementos patrimoniales: Realidad aumentada y navegación peatonal en su implementación educativa/Mobile learning with heritage elements: Augmented Reality … J Joo-Nagata Revista Referencia Pedagógica 6 (1), 101-114 p., 2018 | | 2018 |