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Víctor Temprano-García
Víctor Temprano-García
Associate Professor in Marketing at UVa
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Título
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Año
Distribución y Consumo de productos ecológicos en Castilla y León, modelos de canales comerciales, localización y hábitos de consumo
B Urbano López de Meneses, V Temprano
Consejo Económico y Social de Castilla y León, 2004
17*2004
Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation
V Temprano-Garcia, AI Rodríguez-Escudero, J Rodriguez-Pinto
Journal of Brand Management 27 (2), 211-226, 2020
82020
Educación para el desarrollo en Castilla y León: cómo vemos el mundo
LJ Miguel González, E Domenech Llorente, M Carracedo Bustamante, ...
Observatorio de Cooperación Internacional para el Desarrollo de la …, 2012
62012
A multi-criteria procedure in new product development using different qualitative scales
JL García-Lapresta, P Moreno-Albadalejo, D Pérez-Román, ...
Applied Soft Computing 106, 107279, 2021
52021
Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
European Management Journal 39 (1), 147-161, 2021
52021
Brand deletion: How the decision-making approach affects deletion success
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
BRQ Business Research Quarterly 21 (2), 69-83, 2018
52018
How to build a brand-oriented family firm: The impact of socioemotional wealth (SEW) dimensions
V Temprano-García, H Pérez-Fernández, J Rodríguez-Pinto, ...
Journal of Business Research 163, 113929, 2023
22023
Cuando eliminar una marca es una decisión acertada
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
Harvard Deusto Marketing y Ventas, 44-52, 2016
2*2016
La percepción pública de la Cooperación Internacional para el Desarrollo en Castilla y León
M Carracedo Bustamante, L Pérez Miguel, E Domenech Llorente, ...
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, 2012
22012
Minimizing the negative impact of brand deletion
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
Marketing Intelligence & Planning 41 (6), 690-706, 2023
2023
Entrepreneurial Passion and SEW in Family Firms: The Role of the Founder and Effects on Performance
H Pérez-Fernández, V Temprano-García, JB Delgado-Garcia, NM Cruz, ...
Academy of Management Proceedings 2023 (1), 17057, 2023
2023
The Use of Geolocalized Social Networks Information to Guide and Enhance the Design of Local Cultural and Tourist Policies
V Temprano-García, R San José-Cabezudo
Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social …, 2019
2019
Drivers of brand deletion outcomes: causes, decision-making and implementation
VT García
Universidad de Valladolid, 2018
2018
Causes and success of brand deletions. The role of brand orientation
V Temprano García, AI Rodríguez Escudero, J Rodríguez Pinto
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), p 668-676, 2017
2017
Ejecución de la eliminación de una marca: efectos de la descentralización, el consenso, la formalización y la comunicación
VT García, JR Pinto, AIR Escudero
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del …, 2017
2017
Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’
MM Romero, AIR Escudero, JR Pinto, VT García
Harvard Deusto Márketing y Ventas, 56-64, 2017
2017
Brand deletion: How the way the decision was made affects the deletion success.
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez Pinto
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, 2016
2016
Resultado de aplicar aprendizaje inverso en disciplinas de grado
MÁ San Millán Martín, CS Phabmixay, M Redondo Carretero, ...
2015
Drivers of brand deletion sucess
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero
8th Global Brand Conference, 2013
2013
Public Perception of International Development Cooperation in Castilla y Leon (Spain)
M Carracedo Bustamante, L Perez Miguel, E Domenech Llorente, ...
REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO 15 (2 …, 2012
2012
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20