Follow
Salvador Montaner-Villalba
Title
Cited by
Cited by
Year
The use of Quizlet to enhance vocabulary in the English language classroom
S Montaner
CALL and complexity – short papers from EUROCALL 2019, 304-309, 2019
342019
EFL written competence through twitter in mobile version in compulsory secondary education
S Montaner
Global Journal of Foreign Language Teaching 10 (2), 101-110, 2020
172020
Students’ Perceptions of ESP Academic Writing Skills through Flipped Learning during Covid’19
S Montaner-Villalba
Journal of Language and Education 7 (4), 107-116, 2021
162021
Blogging in Action: Teaching English within the Project based Learning approach
S Montaner-Villalba
CALL-EJ 23 (1), 63-77, 2022
132022
La competencia en producción escrita del inglés técnico mediante el Blogging
S Montaner
Verbeia. Monográfico: La Enseñanza de lenguas y la educación multilingüe, 84-102, 2017
13*2017
Competencia en producción escrita en inglés para fines específicos mediante el blogging en un entorno de aprendizaje basado en proyectos
S Montaner
Revista Lenguas para Fines Específicos 25 (2), 173-192, 2019
12*2019
Aplicación del Blogging y/o Google Docs para fomentar la competencia en producción escrita en la enseñanza del inglés
S Montaner
UTE. Revista de Ciències de l’Educació, 43-59, 2018
12*2018
La competencia en Producción escrita en lengua inglesa mediante el Blogging en un entorno de Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP) en la Enseñanza Secundaria Obligatoria
S Montaner
Proceedings II Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC …, 2018
10*2018
Estudio del caso en la Educación: Una Aproximación Teórica
S Montaner
Campus Educación Revista Digital Docente, 27-31, 2017
92017
La competencia en producción escrita del inglés técnico mediante el Blogging (Investigación-Acción)
S Montaner
I Congreso Internacional de Enseñanza del Inglés en Centros Educativos, 233-242, 2016
82016
Instagram como herramienta para fomentar la expresión escrita en lengua inglesa: investigación-acción
S Montaner-Villalba
Recursos educativos para el aula del siglo XXI, 130-137, 2019
72019
Written production in EFL through blogging and cooperative learning at A-level
S Montaner
Monográfico "Interfaces in language teaching" 31, 97-118, 2020
5*2020
The use of KAHOOT in the EFL classroom within the CLIL approach. technological innovation for specialized linguistic domains. languages for digital lives and cultures
S Montaner-Villalba
Proceedings of TISLID 18, 251-262, 2018
52018
Coaching educativo. El complemento perfecto para el docente innovador
S Montaner
Revista Digital Docente Campus Educación, 21-24, 2018
52018
Songs in the Classroom
S Montaner
Apac Quarterly Magazine, 37-41, 2006
5*2006
Written expression in English for Specific Purposes through blogging and cooperative learning
S Montaner-Villalba
Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 8 (3), 171-186, 2020
42020
La Producción Escrita en la Enseñanza del Inglés para Fines Específicos mediante el Blogging: Análisis del Rango de la Producción Escrita
S Montaner
Focus on Learning: Contribution to the field of ESP, 19-26, 2019
42019
La producción escrita en inglés mediante el blogging en un entorno de aprendizaje basado en proyectos en bachillerato
S Montaner
Huarte de San Juan. Filología y Didáctica de la Lengua, 45-66, 2018
32018
Telecollaboration and languages for specific purposes
S Montaner-Villalba, A Gimeno-Sanz, S Di Sarno-García, A Sevilla-Pavón, ...
Intelligent CALL, granular systems and learner data: short papers from …, 2022
22022
Improved knowledge rich context extraction for terminography
P León-Araúz, A Reimerink, T Read, S Montaner, B Sedano
Technological innovation for specialized linguistic domains. Languages for …, 2020
22020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20