Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- jennifer lernerThornton F. Bradshaw Professor, Harvard UniversityCorreu electrònic verificat a harvard.edu
- Alixandra BaraschUniversity of Colorado at BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Baruch FischhoffHoward Heinz University Professor, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a cmu.edu
- Jonathan Z. BermanLondon Business SchoolCorreu electrònic verificat a london.edu
- Emma LevineThe University of ChicagoCorreu electrònic verificat a chicagobooth.edu
- Michele GelfandStanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Paul SlovicDecision Research and University of OregonCorreu electrònic verificat a uoregon.edu
- Don A. MooreHaas School of Business, University of California at BerkeleyCorreu electrònic verificat a berkeley.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceCorreu electrònic verificat a cmu.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityCorreu electrònic verificat a yale.edu
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADECorreu electrònic verificat a esade.edu
- Ike SilverKellogg School of Management, Northwestern UniversityCorreu electrònic verificat a kellogg.northwestern.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordCorreu electrònic verificat a sbs.ox.ac.uk
- Scott RickAssociate Professor of Marketing, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityCorreu electrònic verificat a northwestern.edu
- David G. RandErwin H. Schell Professor, MIT SloanCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Sydney E. ScottWashington University in St. LouisCorreu electrònic verificat a wustl.edu
- Cynthia CryderAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisCorreu electrònic verificat a wustl.edu
- Devin PopeProfessor of Behavioral Science, University of ChicagoCorreu electrònic verificat a chicagobooth.edu
Segueix
Deborah Small
Professor of Marketing, Yale School of Management
Correu electrònic verificat a yale.edu