Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot5 articles
8 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Mar Gómez-RicoAssociate Professor of Marketing, University of Castilla-La ManchaCorreu electrònic verificat a uclm.es
- David Martín-Consuegra NavarroProfessor of Marketing (UCLM)Correu electrònic verificat a uclm.es
- Juan A. GarcíaUniversity of Castilla-La Mancha, SpainCorreu electrònic verificat a uclm.es
- María Leticia Santos-VijandeFull Professor of Marketing - University of Oviedo - Cunef UniversityCorreu electrònic verificat a uniovi.es
- Estrella DiazUniversity of Castilla-La ManchaCorreu electrònic verificat a uclm.es
- Carmen LopezUniversity of SouthamptonCorreu electrònic verificat a soton.ac.uk
- Juan M. MaderaUniversity of HoustonCorreu electrònic verificat a uh.edu
- Marianna SigalaUniversity of Newcastle AustraliaCorreu electrònic verificat a newcastle.edu.au
- Anil BilgihanFlorida Atlantic UniversityCorreu electrònic verificat a fau.edu
- Robert M. DavisonProfessor of Information Systems, City University of Hong KongCorreu electrònic verificat a cityu.edu.hk
- Girish PrayagProfessor of Marketing, Department of Management, Marketing, and TourismCorreu electrònic verificat a canterbury.ac.nz
- Peter De MaeyerSophia UniversityCorreu electrònic verificat a sophia.ac.jp
- Debra Z. BasilProfessor of Marketing, University of LethbridgeCorreu electrònic verificat a uleth.ca
Segueix
Arturo Molina-Collado
Full Professor of Marketing (University of Castilla-La Mancha)
Correu electrònic verificat a uclm.es - Pàgina d'inici