Segueix
Alfonso Vargas-Sánchez
Alfonso Vargas-Sánchez
Correu electrònic verificat a uhu.es - Pàgina d'inici
Títol
Citada per
Citada per
Any
Strategic Management in Tourism, CABI Tourism Texts
L Moutinho, A Vargas-Sanchez
Cabi, 2018
6212018
Explaining residents’ attitudes to tourism: Is a universal model possible?
A Vargas-Sanchez, N Porras-Bueno, M de los Ángeles Plaza-Mejía
Annals of tourism research 38 (2), 460-480, 2011
5002011
Understanding residents' attitudes toward the development of industrial tourism in a former mining community
A Vargas-Sánchez, MÁ Plaza-Mejia, N Porras-Bueno
Journal of Travel Research 47 (3), 373-387, 2009
4562009
Responsabilidad Social Corporativa y cooperativismo: Vínculos y potencialidades
AV Sánchez, RMV Acosta
CIRIEC-España, revista de economía pública, social y cooperativa, 241-260, 2005
1522005
Residents’ attitude to tourism and seasonality
A Vargas-Sánchez, N Porras-Bueno, M de los Ángeles Plaza-Mejía
Journal of Travel Research 53 (5), 581-596, 2014
1332014
Residents' attitude and level of destination development: An international comparison
A Vargas-Sánchez, PO do Valle, J da Costa Mendes, JA Silva
Tourism Management 48, 199-210, 2015
1322015
The use of intelligence in tourism destination management: An emerging role for DMOs
L Sheehan, A Vargas‐Sánchez, A Presenza, T Abbate
International Journal of Tourism Research 18 (6), 549-557, 2016
1302016
Halal tourism: state of the art
A Vargas-Sánchez, M Moral-Moral
Tourism Review, 2019
1292019
La gestión por competencias como herramienta para la dirección estratégica de los recursos humanos en la sociedad del conocimiento
MJM Domínguez, YP Díaz, AV Sánchez
Revista de empresa 10 (0), 2004
992004
Organizational determinants of IT adoption in the pharmaceutical distribution sector
S Bruque-Cámara, A Vargas-Sánchez, MJ Hernández-Ortiz
European Journal of Information Systems 13 (2), 133-146, 2004
862004
Halal tourism: literature review and experts’ view
A Vargas-Sánchez, M Moral-Moral
Journal of Islamic Marketing, 2019
832019
Empresas cooperativas, ventaja competitiva y tecnologías de la información
AV Sánchez
CIRIEC-España, revista de economía pública, social y cooperativa, 13-29, 2004
702004
¿ Los principales destinos son también las principales potencias en la investigación en turismo?: la experiencia española
AV Sánchez
Turismo y Patrimonio: Revista Turismo y Patrimonio, 15-30, 2014
60*2014
¿ Los principales destinos son también las principales potencias en la investigación en turismo?
AV Sánchez
Estudios turísticos, 91-111, 2011
602011
Exploring the concept of smart tourist destination
A Vargas-Sánchez
Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal 6 (2), 178-196, 2016
592016
The unavoidable disruption of the circular economy in tourism
A Vargas-Sánchez
Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 2018
542018
La identidad cooperativa y la cooperativa como empresa: luces y sombras
AV Sánchez
REVESCO: revista de estudios cooperativos, 179-194, 1995
541995
De la participación a la gestión del conocimiento y del capital intelectual: reflexiones en torno a la empresa cooperativa
AV Sánchez
CIRIEC-España, revista de economía pública, social y cooperativa, 123-140, 2002
522002
Turismo enológico: comportamiento del turista y percepción de la población residente
AV Sánchez, NP Bueno, MÁP Mejía, FR Ligero
Papers de Turisme, 97-111, 2012
482012
Claves para el desarrollo del cooperativismo agrario: concentración empresarial y asociacionismo
AV Sánchez
Caja Rural de Huelva, 1995
471995
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20