Factores de riesgo en psicopatología del desarrollo L Ezpeleta Psicothema 17 (3), 2005 | 223* | 2005 |
A comparative study of sensory processing in children with and without autism spectrum disorder in the home and classroom environments MI Fernández-Andrés, G Pastor-Cerezuela, P Sanz-Cervera, ... Research in developmental disabilities 38, 202-212, 2015 | 202 | 2015 |
Parental stress and ASD: Relationship with autism symptom severity, IQ, and resilience G Pastor-Cerezuela, MI Fernández-Andrés, R Tárraga-Mínguez, ... Focus on Autism and Other Developmental Disabilities 31 (4), 300-311, 2016 | 174 | 2016 |
Parenting stress in families of children with autism spectrum disorder and ADHD A Miranda, R Tárraga, MI Fernández, C Colomer, G Pastor Exceptional Children 82 (1), 81-95, 2015 | 158 | 2015 |
Interventions in school settings for students with ADHD A Miranda, S Jarque, R Tarraga Exceptionality 14 (1), 35-52, 2006 | 151 | 2006 |
Sensory processing in children with Autism Spectrum Disorder: Relationship with non-verbal IQ, autism severity and Attention Deficit/Hyperactivity Disorder symptomatology P Sanz-Cervera, G Pastor-Cerezuela, MI Fernandez-Andres, ... Research in Developmental Disabilities 45, 188-201, 2015 | 143 | 2015 |
Conocimientos, concepciones erróneas y lagunas de los maestros sobre el trastorno por déficit de atención con hiperactividad SJ Fernández, RT Mínguez, AM Casas Psicothema 19 (4), 585-590, 2007 | 126 | 2007 |
El papel de los padres en el desarrollo y aprendizaje de los niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad B Roselló, R García, M Tárraga, F Mulas Revista de neurología 36 (1), 79-84, 2003 | 117 | 2003 |
Formación inicial de maestros en Educación Inclusiva: una comparación entre Ecuador y España X Vélez-Clavo, R Tárraga-Mínguez, MI Fernández-Andrés, ... Revista de Educación inclusiva 9 (3), 2017 | 112 | 2017 |
Pre-service teachers’ knowledge, misconceptions and gaps about autism spectrum disorder P Sanz-Cervera, MI Fernández-Andrés, G Pastor-Cerezuela, ... Teacher Education and Special Education 40 (3), 212-224, 2017 | 91 | 2017 |
Sensory processing in children with autism spectrum disorder and/or attention deficit hyperactivity disorder in the home and classroom contexts P Sanz-Cervera, G Pastor-Cerezuela, F González-Sala, ... Frontiers in psychology 8, 289512, 2017 | 80 | 2017 |
Efectividad de las intervenciones basadas en metodología TEACCH en el trastorno del espectro autista: un estudio de revisión P Sanz-Cervera, MI Fernández-Andrés, G Pastor-Cerezuela, ... Papeles del psicólogo 39 (1), 40-50, 2018 | 74 | 2018 |
Actitudes de los estudiantes del Grado de Magisterio y del Máster de Educación Especial hacia la inclusión educativa RT Mínguez, CG Rubio, JP Chacón Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 16 (1 …, 2013 | 74 | 2013 |
Análisis de la autoeficacia percibida en el uso de las TIC de futuros maestros y maestras de Educación Infantil y Educación Primaria R Tárraga-Mínguez, P Sanz-Cervera, G Pastor-Cerezuela, ... Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 20 (3 …, 2017 | 56 | 2017 |
Efectividad de la musicoterapia en el trastorno de espectro autista: estudio de revisión M Calleja-Bautista, P Sanz-Cervera, R Tárraga-Mínguez Papeles del psicólogo 37 (2), 152-160, 2016 | 49 | 2016 |
Teachers’ knowledge regarding autism spectrum disorder (ASD): A systematic review I Gómez-Marí, P Sanz-Cervera, R Tárraga-Mínguez Sustainability 13 (9), 5097, 2021 | 48 | 2021 |
La práctica psicopedagógica en educación formal AB Garganté Editorial UOC, 2004 | 47 | 2004 |
Teachers’ attitudes toward educational inclusion in Spain: A systematic review I Lacruz-Pérez, P Sanz-Cervera, R Tárraga-Mínguez Education Sciences 11 (2), 58, 2021 | 45 | 2021 |
Análisis de actitudes y autoeficacia percibida del profesorado ante la educación inclusiva A Collado-Sanchis, R Tárraga-Mínguez, I Lacruz-Pérez, P Sanz-Cervera Educar 56 (2), 509-523, 2020 | 43 | 2020 |
Comparación de los conocimientos sobre el Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividad (TDAH) de los maestros en activo y los futuros educadores S Jarque, R Tárraga Journal for the Study of Education and Development 32 (4), 517-529, 2009 | 42 | 2009 |