Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Prasanna KarhadeThe Chinese University of Hong KongCorreu electrònic verificat a cuhk.edu.hk
- Arun RaiGeorgia State UniversityCorreu electrònic verificat a gsu.edu
- Sean (Xin) XuProfessor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a sem.tsinghua.edu.cn
- J.J. Po-An HsiehGeorgia State UniversityCorreu electrònic verificat a gsu.edu
- Samuele MurtinuUtrecht UniversityCorreu electrònic verificat a uu.nl
- Carmelo CennamoCopenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichCorreu electrònic verificat a lmu.de
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Anandasivam GopalPresident's Chair of Business, Nanyang Business School, NTUCorreu electrònic verificat a ntu.edu.sg
- Waifong BohNanyang Technological UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.edu.sg
- Siliang TongNanyang Technological UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.edu.sg
- Mengxiang LIHong Kong Baptist UniversityCorreu electrònic verificat a hkbu.edu.hk
- Danny T. WangHong Kong Baptist UniversityCorreu electrònic verificat a hkbu.edu.hk
- Chaitanya SambharaUniversity of Texas at ArlingtonCorreu electrònic verificat a uta.edu
- Abhijith AnandWalton College of Business, University of ArkansasCorreu electrònic verificat a uark.edu
- Alain PinsonneaultMcGill UniversityCorreu electrònic verificat a mcgill.ca