Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Miklos SarvaryCarson Professor of Business, Columbia Business SchoolCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- Peter Pal ZubcsekColler School of Management, Tel Aviv UniversityCorreu electrònic verificat a tauex.tau.ac.il
- Ron BermanAssociate Professor of Marketing, The Wharton School, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- William RandMcLauchlan Distinguished Professor, North Carolina State UniversityCorreu electrònic verificat a ncsu.edu
- Chrysanthos DellarocasAssoc Provost of Digital Learning & Innovation, Richard C. Shipley Prof of IS, Boston UniversityCorreu electrònic verificat a bu.edu
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Kaifu ZhangAssistant Professor of Marketing, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Ganesh IyerEdgar F. Kaiser Professor, Haas School of Business, University of California, BerkeleyCorreu electrònic verificat a berkeley.edu
- Imran ChowdhuryCatawba CollegeCorreu electrònic verificat a catawba.edu
- Yi ZhuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaCorreu electrònic verificat a umn.edu
- Tamás F MóriAlfréd Rényi Institute of MathematicsCorreu electrònic verificat a renyi.hu
- Jonathan A. KneeColumbia Business SchoolCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- Gyula Y. KatonaBudapest University of Technology and EconomicsCorreu electrònic verificat a cs.bme.hu
- Zoltan FurediCorreu electrònic verificat a illinois.edu
Segueix
Zsolt Katona
Haas School of Business, UC Berkeley
Correu electrònic verificat a haas.berkeley.edu - Pàgina d'inici