Follow
Nuria Fernandez Garcia
Title
Cited by
Cited by
Year
Fake news: Una oportunidad para la alfabetización mediática
N Fernandez Garcia
Nueva Sociedad, 66-77, 2017
2482017
Trends and models of Media literacy in Europe: Between digital competence and critical understanding
JMP Tornero, MOP Sánchez, G Baena, SG Luque, S Tejedor, ...
Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura, 85-100, 2010
472010
La centralidad temática de la movilización #NiUnaMenos en Twitter
S Giraldo-Luque, N Fernández-García, JC Pérez-Arce
El Profesional de la Información 27 (1), 96-105, 2018
402018
Framing Hillary Clinton en la Prensa Española:¿ candidata o mujer?
NF Garcia
Observatorio (OBS*) 4 (3), 2010
262010
Framing gender and women politicians representation: Print media coverage of Spanish women ministries
N Fernandez-Garcia
Gender in focus:(New) trends in media, 141-160, 2016
232016
Mujeres políticas y medios de comunicación: representación en prensa escrita del gobierno catalán (2010)
N Fernández García
Servicio de publicaciones. Universidad Complutense de Madrid, 2013
162013
Communication and Education by Transmedia
N Fernández-García, M Blasco-Duatis, M Caldeiro-Pedreira
Report on ICT skills in four secondary schools in Europe. Cuadernos …, 2016
142016
Compositional representation (CoDa) of the agenda-setting of the political opinion makers in the main Spanish media groups in the 2015 General Election
M Blasco-Duatis, M Saez, N García
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, 2018
132018
Género, medios y política: Representación de las mujeres políticas en los medios de comunicación
N Fernández-García
Más Poder Local, 42-51, 2018
132018
Mapping the agenda-setting theory, priming and the spiral of silence in Twitter accounts of political parties
M Blasco-Duatis, G Coenders, M Saez, NF García, IF Cunha
International Journal of Web Based Communities 15 (1), 4-24, 2019
122019
Political opinion in the Spanish newspapers. Analysis of the period General Elections campaign in Spain, 2015
M Blasco-Duatis, NF García, I Cunha
Revista Latina de Comunicación Social, 349, 2017
112017
# Mojo: manual de periodismo móvil
JMP Tornero, MÁM Pascual, NF García
Instituto RTVE, 2017
102017
Mujeres políticas y medios de comunicación: Recomendaciones para una representación no sexista de las mujeres políticas en los medios de comunicación
NF García
Libro de Actas del I Congreso Internacional de Comunicación y Género, 564-586, 2012
10*2012
Communication and Education by Transmedia. Report on ICT skills in four secondary schools in Europe
N Fernández-García, M Blasco-Duatis, M Caldeiro-Pedreira
Cuadernos Artesanos de Comunicación 108, 2016
82016
La Representación de las Mujeres Políticas en los Medios
N Fernandez Garcia, A Tous
IV Jornadas sobre Mujeres y Medios de Comunicación, 23-44, 2012
8*2012
El consumo femenino de la imagen de la mujer en publicidad
N García, L Martínez
El sexismo en las campañas publicitarias rechazadas por la audiencia …, 2009
82009
La construcción mediática del líder político desde una perspectiva de género: análisis del tratamiento mediático de Ségolène Royal en las columnas de opinión de Le Figaro y …
N Fernandez Garcia
Comunicación, identidad y género 1, 481-493, 2008
82008
E Parliament in Catalonia: fostering ‘active’or ‘Catalan’citizenship?
JM Pérez Tornero, N Fernández, L Cervi, S Giraldo
Comunicación presentada en el Networking Democracy: New Media Innovations in …, 2010
72010
La media literacy in Spagna
JMP Tornero, O Paredes, N Fernandez-Garcia
Form@ re-Open Journal per la formazione in rete 10 (70), 21-27, 2010
72010
Framing Hillary Clinton in Spanish Print Media: Candidate or Woman
N Fernández García
Observatorio (OBS*) 4 (3), 209-228, 2010
62010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20