Follow
Fernando Pérez-Martín  (ORCID: 0000-0002-4954-3271)
Fernando Pérez-Martín (ORCID: 0000-0002-4954-3271)
Associate Professor of Art Education (PhD), University of Granada (Spain)
Verified email at ugr.es - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Functional Analysis of the Arlequin Mutant Corroborates the Essential Role of the ARLEQUIN/TAGL1 Gene during Reproductive Development of Tomato
E Giménez, B Pineda, J Capel, MT Antón, A Atarés, F Pérez-Martín, ...
PLoS One 5 (12), e14427, 2010
1312010
The tomato mutant ars1 (altered response to salt stress 1) identifies an R1‐type MYB transcription factor involved in stomatal closure under salt acclimation
JF Campos, B Cara, F Pérez‐Martín, B Pineda, I Egea, FB Flores, ...
Plant Biotechnology Journal 14 (6), 1345-1356, 2016
702016
An insertional mutagenesis programme with an enhancer trap for the identification and tagging of genes involved in abiotic stress tolerance in the tomato wild-related species …
A Atarés, E Moyano, B Morales, P Schleicher, JO García-Abellán, T Antón, ...
Plant cell reports 30, 1865-1879, 2011
592011
A collection of enhancer trap insertional mutants for functional genomics in tomato
F Pérez‐Martín, FJ Yuste‐Lisbona, B Pineda, MP Angarita‐Díaz, ...
Plant biotechnology journal 15 (11), 1439-1452, 2017
492017
Developmental role of the tomato Mediator complex subunit MED 18 in pollen ontogeny
F Pérez‐Martín, FJ Yuste‐Lisbona, B Pineda, B García‐Sogo, I Olmo, ...
The Plant Journal 96 (2), 300-315, 2018
212018
Del dicho al hecho hay mucho trecho: reflexiones sobre el estado del arte en nuestra educación
FP Martín
Revista Sonda: Investigación y Docencia en Artes y Letras, 5-20, 2013
92013
Estrategias, técnicas e instrumentos en Investigación basada en Artes e Investigación Artística
R Marín Viadel, JJ Roldán Ramírez, F Pérez Martín
Universidad de Granada, 2014
62014
Social Justice in Art Education: An Example from Africa's Last Colony
F Perez‐Martin, K Freedman
The International Encyclopedia of Art and Design Education 2, 1-12, 2019
32019
International Encounters: Art and Human Rights in Western Sahara and the Sahrawi Refugee Camps.
F Perez-Martin
Canadian Review of Art Education: Research & Issues 41 (2), 2014
22014
“There is no ‘us and them’”: Engaging with Migration and Border Crossing Narratives through Shadow Puppetry in Ghosts of the River
CP Valverde, F Perez-Martin
Critical Arts 34 (4), 47-60, 2020
12020
The influence of non-formal artistic and Creative Activities in Multicultural Educational contexts
F Pérez-Martin
Journal of Elementary Education 10 (2/3), 221-234, 2017
12017
Creando juntos. El proceso artístico grupal como catalizador de la creatividad y del encuentro con el otro
F Perez-Martin
Investigación y Docencia de la Creatividad: Procesos Narrativos, 99-115, 2019
2019
Art and creativity in the international educational movement for peace United World Colleges
F Perez-Martin
University of Granada (Spain) - http://hdl.handle.net/10481/47612, 2018
2018
Arte y creatividad en el movimiento educativo internacional por la paz United World Colleges
F Perez-Martin
Universidad de Granada - Enlace tesis: http://hdl.handle.net/10481/47612, 2018
2018
Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih
F Pérez-Martin
Revija za Elementarno Izobrazevanje 10 (2/3), 221, 2017
2017
El arte como nexo de culturas en la comunidad educativa de Pearson College – United World College of the Pacific (Canadá).
F Perez-Martin, R Marín-Viadel, DÁ Rodríguez
Respuestas e intervenciones educativas en una sociedad diversa., 921 – 931, 2017
2017
Estudios de caso e investigación educativa basada en las artes visuales en el análisis de los United World Colleges
FP Martín, RM Viadel
Ideas visuales: Investigación basada en artes e investigación artística, 198-203, 2017
2017
Viaje a otro estado emocional a través del arte participativo.
F Perez-Martin
Educación Responsable. Boletín de Educación., 2015
2015
Fernando Pérez Martín. University of British Columbia (Canadá)
F Perez-Martin
Premios de Excelencia a la Movilidad Internacional de Estudiantes 2015, 12 - 17, 2015
2015
Bringing Arts Based Research to Life Through International Collaboration: from Spain to Canada
J Wicks, F Perez-Martin
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20