Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- David MidgleyINSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Timothy M DevinneyAlliance Manchester Business SchoolCorreu electrònic verificat a manchester.ac.uk
- Mark UnclesProfessor, UNSW Business School, UNSW AustraliaCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- Peter W. RobertsEmory UniversityCorreu electrònic verificat a emory.edu
- Paul PattersonSchool of Marketing, University of New South WalesCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a duke.edu
- Pat AugerAssociate Professor, Melbourne Business SchoolCorreu electrònic verificat a mbs.edu
- Christine EckertUniversity of Technology SydneyCorreu electrònic verificat a uts.edu.au
- Ralf WildenProfessor of Strategy & Innovation, Macquarie Business School, Macquarie UniversityCorreu electrònic verificat a bwl.alumni.lmu.de
- George JohnProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaCorreu electrònic verificat a umn.edu
- Stephen J CarsonUniversity of UtahCorreu electrònic verificat a business.utah.edu
- Naomi GardbergBaruch CollegeCorreu electrònic verificat a baruch.cuny.edu
- Professor Paul F. BurkeUniversity of Technology Sydney (UTS)Correu electrònic verificat a uts.edu.au
- Dr. Olutayo OtubanjoLagos Business SchoolCorreu electrònic verificat a lbs.edu.ng
- Gary LilienProfessor, Penn StateCorreu electrònic verificat a psu.edu
- John RobertsUniversity of New South Wales and London Business SchoolCorreu electrònic verificat a agsm.edu.au