Seguir
Marc Perelló-Sobrepere
Marc Perelló-Sobrepere
EU Business School - Accredited PhD, ANECA, AQU and Fellow HEA
Dirección de correo verificada de euruni.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Building a new state from outrage: The case of Catalonia
M Perelló-Sobrepere
Handbook of research on citizen engagement and public participation in the …, 2017
18*2017
Interactividad en la prensa online. Una comparativa en diarios regionales y de referencia en Cataluña
JF Fondevila-Gascón, F Vila, J Rom-Rodríguez, M Perelló-Sobrepere
Universidad Complutense de Madrid, 2020
152020
The rise of Twitter in the Latin American landscape: a study of the most followed accounts in Brazil, Mexico, Argentina, Colombia and Venezuela
JF Fondevila-Gascón, M Perelló-Sobrepere
Revista Latinoamericana de Ciencias de la Comunicación 10 (19), 2014
122014
Los bloques electorales en España. Una propuesta de modelo alternativo para superar el conflicto
J Marqués-Pascual, JF Fondevila-Gascón, C Uribe Salazar, ...
Universidad de La Laguna, 2016
112016
Huella cinemática en las redes sociales: un análisis comparativo
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, A Barrientos-Báez, ...
Fotocinema, 2021
102021
The use of new media and ICT by social movements in contemporary processes of political activism
M Perelló Sobrepere
62018
The role of the civil society in the Catalan political process (2012–2021)
M Pascal
American Behavioral Scientist, 00027642221078761, 2022
42022
Interactivity in social media: a comparison in the movie studios sector
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, M Perelló-Sobrepere, M Polo-López
Digital Marketing & eCommerce Conference, 43-49, 2021
42021
Cinematic blueprint on Social Media: A comparative analysis
JF Fondevila-Gascón, P Mir Bernal, A Barrientos-Báez, ...
Fotocinema. Revista Científica de Cine y Fotografía, núm. 22, 2021, 2021
42021
Affective publics: sentiment, technology, and politics
M Perelló-Sobrepere
Information, Communication & Society 20 (12), 1788-1790, 2017
42017
Homeland: War on Terror Revisited
M Perelló-Sobrepere
Critical Reflections on Audience and Narrativity: New Connections, New …, 2014
4*2014
Estudio de caso de prensa digital internacional: hipertextualidad, multimedia e interactividad en USA Today, Le Monde, The Telegraph y Clarín
JF Fondevila-Gascón, AB Bañares, M Perelló-Sobrepere, VB González
Estudios sobre la prensa digital iberoamericana, 58-69, 2014
32014
The pursuit of the European Public sphere: Is deliberative democracy a start?
M Perelló-Sobrepere
IC Revista Científica de Información y Comunicación, 2013
32013
The Catalan Case: Building a New State from Social Outrage and New Media
M Perelló-Sobrepere
From Tahrir Square to Ferguson: social networks as facilitators of social …, 2018
2*2018
Barbie en Redes Sociales: El Éxito de una Campaña más allá del Cine y la Taquilla
J Bustos-Díaz, M Perelló-Sobrepere, L Martín-Vicario
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2024
12024
Cross-cultural marketing in the 21st century: why any future scope needs to look at information and communication technologies
M Perelló-Sobrepere
ON Research 4, 51-59, 2020
12020
La Generalitat de Catalunya y la potenciación de la participación ciudadana. Un análisis de la presencia online
JF Fondevila-Gascón, J Marqués Pascual, M Perelló-Sobrepere
Chasqui: Revista Latinoamericana de Comunicación, 14-21, 2014
12014
La era de la política digital: Análisis de las elecciones catalanas del 14F en Twitter
JB Diaz, L Martin-Vicario, R Nicolas-Sans, M Perelló-Sobrepere
Estudos em Comunicação 2 (39), 93-107, 2024
2024
Twitter Engagement Analysis of Catalan and Spanish Politicians during the 2017 Diada, Referendum, and Independence Declaration
M Perelló-Sobrepere, JF Fondevila-Gascón
International Journal of Humanities and Social Science Invention (IJHSSI) 13 …, 2024
2024
K-pop idols and marketing: a success story. Analysing the effective partnerships of bts together with korean and global brands
M Perelló-Sobrepere
ON Research 11, 42-51, 2024
2024
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20