Seguir
Marc Perelló-Sobrepere
Marc Perelló-Sobrepere
Ph.D. @ EU Business School - Barcelona Campus
Dirección de correo verificada de euruni.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The rise of Twitter in the Latin American landscape: a study of the most followed accounts in Brazil, Mexico, Argentina, Colombia and Venezuela
JF Fondevila-Gascón, M Perelló-Sobrepere
Revista Latinoamericana de Ciencias de la Comunicación 10 (19), 2014
142014
Handbook of research on citizen engagement and public participation in the era of new media
M Adria, Y Mao
Igi global, 2016
112016
Los bloques electorales en España. Una propuesta de modelo alternativo para superar el conflicto
J Marqués-Pascual, JF Fondevila-Gascón, C Uribe Salazar, ...
Universidad de La Laguna, 2016
112016
Huella cinemática en las redes sociales: un análisis comparativo
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, A Barrientos-Báez, ...
Fotocinema, 2021
102021
Interactividad en la prensa online. Una comparativa en diarios regionales y de referencia en Cataluña
JF Fondevila-Gascón, F Vila, J Rom-Rodríguez, M Perelló-Sobrepere
Universidad Complutense de Madrid, 2020
102020
The use of new media and ICT by social movements in contemporary processes of political activism
M Perelló Sobrepere
Universitat Ramon Llull, 2018
62018
Interactivity in social media: a comparison in the movie studios sector
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, M Perelló-Sobrepere, M Polo-López
Digital Marketing & eCommerce Conference, 43-49, 2021
42021
Cinematic blueprint on Social Media: A comparative analysis
JF Fondevila-Gascón, P Mir Bernal, A Barrientos-Báez, ...
Fotocinema. Revista Científica de Cine y Fotografía, núm. 22, 2021, 2021
42021
Affective publics: sentiment, technology, and politics
M Perelló-Sobrepere
Information, Communication & Society 20 (12), 1788-1790, 2017
42017
Building a new state from outrage: The case of Catalonia
M Perelló-Sobrepere
Handbook of research on citizen engagement and public participation in the …, 2017
42017
The role of the civil society in the Catalan political process (2012–2021)
M Pascal
American Behavioral Scientist, 00027642221078761, 2022
32022
Critical reflections on audience and narrativity: new connections, new perspectives
V Marinescu
Columbia University Press, 2014
32014
Estudio de caso de prensa digital internacional: hipertextualidad, multimedia e interactividad en USA Today, Le Monde, The Telegraph y Clarín
JF Fondevila-Gascón, AB Bañares, M Perelló-Sobrepere, VB González
Estudios sobre la prensa digital iberoamericana, 58-69, 2014
32014
The pursuit of the European Public sphere: Is deliberative democracy a start?
M Perelló-Sobrepere
IC Revista Científica de Información y Comunicación, 2013
32013
CROSS-CULTURAL MARKETING IN THE 21ST CENTURY: WHY ANY FUTURE SCOPE NEEDS TO LOOK AT INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
M Perelló-Sobrepere
GLOBAL 4, 51, 2020
12020
Handbook of Research on Citizen Engagement and Public Participation in The Era of New Media
L Heaton, P Dias da Silva, YMM Adria
IGI Global, Hershey, PA, 2017
12017
La Generalitat de Catalunya y la potenciación de la participación ciudadana. Un análisis de la presencia online
JF Fondevila-Gascón, J Marqués Pascual, M Perelló-Sobrepere
Chasqui: Revista Latinoamericana de Comunicación, 14-21, 2014
12014
Barbie en Redes Sociales: El Éxito de una Campaña más allá del Cine y la Taquilla
J Bustos-Díaz, M Perelló-Sobrepere, L Martín-Vicario
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2024
2024
Interactivity in the online press. A comparison in regional and reference newspapers in Catalonia
JF Fondevila Gascón, F Vila, J Rom-Rodríguez, M Perelló-Sobrepere
Ediciones Complutense, 2021
2021
Building a New State from Outrage
M Perelló-Sobrepere
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20