Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Carl WinsløwProfessor of Didactics of Mathematics, University of CopenhagenCorreu electrònic verificat a ind.ku.dk
- Yusuke ShinnoAssociate Professor, Hiroshima UniversityCorreu electrònic verificat a hiroshima-u.ac.jp
- Masami IsodaUniversity of Tsukuba, Mathematics Education, ProfessorCorreu electrònic verificat a u.tsukuba.ac.jp
- Verônica GitiranaPrograma de Pós-graduação em Educação em Ciências e Matemática e Tecnológica - Centro Acadêmico doCorreu electrònic verificat a ufpe.br
- Luc TroucheEmeritus professor at Ecole normale supérieure de LyonCorreu electrònic verificat a ens-lyon.fr
- Patricio HerbstUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Stéphane ClivazHaute Ecole Pédagogique Vaud / Lausanne University of Teacher Education, LausanneCorreu electrònic verificat a hepl.ch
- Sophie Soury-LavergneInstitut Français de l'Education ENS de LyonCorreu electrònic verificat a ens-lyon.fr
- Kenneth RuthvenEmeritus Professor of Education, University of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Britta Eyrich JessenTenure Track Asst. Prof., University of CopenhagenCorreu electrònic verificat a ind.ku.dk
- Daniel ChazanMullan Professor, CfME@UM, Department of Teaching & Learning, Policy & Leadership, U of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Maryna RafalskaUniversité Côte d'AzurCorreu electrònic verificat a univ-cotedazur.fr
- Karmelita PjanicProfessor of Mathematics Education, University of BihacCorreu electrònic verificat a unbi.ba
- Tommy DreyfusProfessor Emeritus of Mathematics Education, Tel Aviv UniversityCorreu electrònic verificat a tauex.tau.ac.il
- Stefan HalverscheidProfessor für Mathematikdidaktik, Georg-August-Universität GöttingenCorreu electrònic verificat a uni-math.gwdg.de
- ghislaine gueudetProfessor in Mathematics Education, Brest UniversityCorreu electrònic verificat a espe-bretagne.fr