Edith Herrera Díaz
Edith Herrera Díaz
Verified email at uv.mx - Homepage
TitleCited byYear
Self-access language learning: Students' perceptions of and experiences within this new mode of learning
LE Herrera Díaz
Profile Issues in TeachersProfessional Development 14 (1), 113-127, 2012
182012
Using personal portable devices as learning tools in the English class
LE Herrera Díaz, MM Cruz Ramos, MA Sandoval Sánchez
How 21 (2), 74-93, 2014
122014
Developing the oral skill in online English courses framed by the community of inquiry
LE Herrera Díaz, D González Miy
Profile Issues in TeachersProfessional Development 19 (1), 73-88, 2017
72017
El modelo de Comunidad de Indagación
D González-Miy, LE Herrera Díaz, JE Díaz Camacho
Los Modelos Tecno-Educativos, 73, 2015
52015
El modelo HyFlex: Una propuesta de formación híbrida y flexible
D Juárez-Popoca, CA Torres-Gastelú, LE Herrera-Díaz
Los Modelos Tecno-Educativos, revolucionando el aprendizaje del siglo XXI …, 2014
52014
Exploring the students’ perceptions and language learning experiences of a self-access centre
LEH Díaz
Innovación Educativa 16 (71), 39-60, 2016
32016
Las posibilidades educativas de la curación de contenidos: una revisión de literatura
D Juárez Popoca, CA Torres Gastelú, LE Herrera Díaz
Apertura (Guadalajara, Jal.) 9 (2), 116-131, 2017
22017
Tracking the path of communities of inquiry in TEFL: A literature review
D González Miy, LE Herrera Díaz
How 22 (1), 80-94, 2015
22015
Explorando las percepciones estudiantiles y sus experiencias de aprendizaje de lenguas en un Centro de Autoacceso
LE Herrera Díaz
Innovación educativa (México, DF) 16 (71), 39-60, 2016
2016
El Modelo de Aprendizaje de Interacción en línea (OILM): Algunas perspectivas desde la investigación
YMCR Edel-Navarro, LE Herrera-Díaz
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10