Follow
Edith Herrera Díaz
Edith Herrera Díaz
Verified email at uv.mx - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Developing the oral skill in online English courses framed by the community of inquiry
LE Herrera Díaz, D González Miy
Profile Issues in TeachersProfessional Development 19 (1), 73-88, 2017
752017
Las posibilidades educativas de la curación de contenidos: una revisión de literatura
D Juárez Popoca, CA Torres Gastelú, LE Herrera Díaz
Apertura (Guadalajara, Jal.) 9 (2), 116-131, 2017
402017
Self-access language learning: Students' perceptions of and experiences within this new mode of learning
LE Herrera Díaz
Profile Issues in TeachersProfessional Development 14 (1), 113-127, 2012
272012
Using personal portable devices as learning tools in the English class
LE Herrera Díaz, MM Cruz Ramos, MA Sandoval Sánchez
How 21 (2), 74-93, 2014
222014
El modelo de Comunidad de Indagación
D González-Miy, LE Herrera Díaz, JE Díaz Camacho
Los Modelos Tecno-Educativos, 73, 2015
172015
Tracking the path of communities of inquiry in TEFL: A literature review
D González Miy, LE Herrera Díaz
How 22 (1), 80-94, 2015
132015
El modelo HyFlex: Una propuesta de formación híbrida y flexible
D Juárez-Popoca, CA Torres-Gastelú, LE Herrera-Díaz
Los Modelos Tecno-Educativos, revolucionando el aprendizaje del siglo XXI …, 2014
102014
Exploring the students’ perceptions and language learning experiences of a self-access centre
LE Herrera Díaz
Innovación educativa (México, DF) 16 (71), 39-60, 2016
72016
Assessment of Students’ Oral Communicative Competence in English Through a Web Conferencing Platform
MM Cruz-Ramos, LE Herrera-Díaz
Profile Issues in TeachersProfessional Development 24 (1), 143-156, 2022
62022
Educational possibilities of content curation: A literature review
D Juárez Popoca, CA Torres Gastelú, LE Herrera Díaz
Apertura (Guadalajara, Jal.) 9 (2), 116-131, 2017
52017
Aprender inglés en México en tiempos de cancelación de reformas educativas:¿ Es la tecnología la solución?
MMC Ramos
RD-ICUAP 5 (3), 37-46, 2021
42021
Desarrollo de Habilidades de Comunicación en Cursos de Inglés en Línea: Una Aproximación desde el Estado del Conocimiento.
MM Cruz Ramos, LE González Calleros, J.M. & Herrera Diaz
TECNOLOGIAS Y EDUCACIÓN. Investigación y Práctica, 175-184, 2018
22018
Postfotografía y el ecosistema mediático e informacional de los universitarios. Un estudio en México y Bolivia
A Olivio, J Lau, LEH Díaz
Icono14 20 (2), 7, 2022
12022
The RASE Model Applied to the Development of Communicative Competence Online
M de los Milagros Cruz-Ramos, JM González-Calleros, LE Herrera-Díaz
Iberoamerican Workshop on Human-Computer Interaction, 381-395, 2019
12019
El desarrollo de competencias investigativas mediante aprendizaje basado en proyectos usando herramientas de curación digital
DJ Popoca, CAT Gastelú, LEH Díaz
1
Revisitando la autonomía en el aprendizaje: de la teoría a la práctica docente
LEH Díaz, MÁM Sosa, JMH Barros
Verbum et Lingua: Didáctica, lengua y cultura, 55-69, 2022
2022
Ansiedad Matemática y su impacto sobre la memoria operativa.
I En Edel-Navarro, R., & Esquivel-Gámez
Sistemas y Ambientes Educativos. Perspectivas de Investigación Pedagógica, 32-70, 2020
2020
The RASE Model Applied to the Development of Communicative Competence Online
JM González-Calleros, LE Herrera-Díaz
Human-Computer Interaction: 5th Iberoamerican Workshop, HCI-Collab 2019 …, 2019
2019
Música, tecnología y Comprensión Lectora: Un estudio documental.
L Del Faro-Odi, K., García-López, R. I., & Herrera-Díaz
Investigaciones sobre ambientes educativos mediados por tecnología., 307-319, 2019
2019
Investigaciones sobre ambientes educativos mediados por tecnología.
L Del Faro-Odi, K., García-López, R. I., & Herrera-Díaz
Investigaciones sobre ambientes educativos mediados por tecnología., 307-319, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20