Follow
FRANCISCA RUIZ GARZON
FRANCISCA RUIZ GARZON
Verified email at go.ugr.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Making future teachers more aware of issues related to sustainability: An assessment of best practices
MC Olmos-Gómez, LI Estrada-Vidal, F Ruiz-Garzón, R López-Cordero, ...
Sustainability 11 (24), 7222, 2019
312019
Homogeneidad confesional en tiempos de pluralismo religioso: Una encuesta cualitativa con jóvenes españoles sobre religión y educación
G Dietz, FJR Lorente, FR Garzón
CPU-e, Revista de Investigación Educativa, 1-42, 2011
222011
La percepción de los adolescentes de las prácticas parentales desde la perspectiva de género.
I Alemany Arrebola, G González-Gijón, F Ruiz Garzón, MM Ortiz Gómez
Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social (Barcelona, España), 2019
212019
Retos actuales de la educación inclusiva y la comunidad educativa
S García-Segura, FR Garzón
Voces de la Educación, 3-12, 2020
162020
Religion and education in the view of Spanish youth: The legacy of mono-confessionalism in times of religious pluralisation
G Dietz, J Rosón Lorente, F Ruiz Garzón
Encountering religious pluralism in school and society: A qualitative study …, 2008
162008
The differences across future teachers regarding attitudes on social responsibility for sustainable development
LI Estrada-Vidal, MC Olmos-Gómez, R López-Cordero, F Ruiz-Garzón
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (15), 5323, 2020
152020
Transmigrant families: Intercultural and bilingual competences development
EMG Barea, MGC Torrico, EM Lepe, FR Garzón, MTP Llorente, G Dietz
Globalisation, Societies and Education 8 (3), 429-442, 2010
142010
Historia de vida de un menor extranjero no acompañado de Melilla
JM Abderrahman, FR Garzón, RV Baños
MODULEMA. Revista Científica sobre Diversidad Cultural 2, 86-112, 2018
132018
Perceptions of teachers in training on water issues and their relationship to the SDGs
F Ruiz-Garzón, MC Olmos-Gómez, LI Estrada-Vidal
Sustainability 13 (9), 5043, 2021
122021
Cómo elaborar una entrevista
FR Garzón
Recuperado a partir de, 2002
112002
Teaching first aid to prospective teachers as a way to promote child healthcare
MC Olmos-Gómez, F Ruiz-Garzón, P Pais-Roldán, R López-Cordero
Healthcare 9 (4), 367, 2021
102021
De la primera a la segunda generación: identidad, cultura y mundo de vida de los emigrantes españoles en Hamburgo, Alemania
F Ruiz Garzón
AGER: Granada, 2001
102001
Análisis de las transformaciones de género y autoridad en un programa formativo sobre democratización familiar en México
BE Schmukler, GG Gijón, LP Hernández, MM Murillo, FR Garzón
Profesorado. Revista de Currículum y Formación de Profesorado 18 (1), 323-340, 2014
92014
Resilience among unaccompanied foreign minors
J MOHAMED-ABDERRAHMAN, RG Francisca, VB Ruth
Revista de Cercetare si Interventie Sociala 79, 70, 2022
52022
La conducta disruptiva en las aulas de secundaria: la percepción de los docentes
I Orellana Román, I Alemany Arrebola, F Ruíz Garzón
Revista Fuentes, 24 (3), 345-357., 2022
52022
Making future teachers more aware of issues related to sustainability: An assessment of best practices
M del Carmen Olmos-Gómez, LI Estrada-Vidal, F Ruiz-Garzón, ...
Sustainability 11 (24), 1-21, 2019
52019
Enfoque de democratización familiar en Melilla-España: análisis de las representaciones de género y autoridad
GG Gijón, FR Garzón
Latinoamericana de Estudios de Familia 4, 197-209, 2012
52012
Exploring the link between volunteering, wellbeing, and positive psychology: the role of NGOS and work placement programs
MCO Gómez, ML Suárez, FR Garzón, RPS Baxodirovna
Journal of Positive Psychology and Wellbeing, 1268-1281, 2023
42023
Religion: interrelationships and opinions in children and adolescents. interaction between age and beliefs
RL Cordero, FR Garzón, LM Martínez, MC Olmos-Gomez
Religions 12 (5), 357, 2021
42021
Retos de las prácticas externas de Educación Social en Melilla (RES0027)
FR Garzón, MÁG Vigil, LIE Vidal
XV Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas, 110, 2019
42019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20