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Jorge Rivera García
Jorge Rivera García
Doctoral School Faculty of Economics and Business Studies, UOC
Dirección de correo verificada de uoc.edu
Título
Citado por
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Año
¿ Hacia un turismo más sostenible tras el covid-19? Percepción de las agencias de viajes españolas.
JR García, RP Ruíz
Gran tour, revista de investigaciones turísticas, 2020
32*2020
El rol de la agencia de viajes ante la nueva situación post Covid-19: decálogo de propuestas para su recuperación.
RP Ruiz, JR García
PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural 20 (1), 2022
152022
¿ Hacia un turismo más sostenible tras el Covid-19
J Rivera, R Pastor
Percepción de las agencias de viajes españolas. Gran Tour: Revista de …, 2020
142020
The impact of the Covid-19 on the perception of DMOs about the sustainability within destinations: A European empirical approach
J Rivera, R Pastor, J Gomez Punzon
Tourism Planning & Development 21 (1), 41-69, 2024
112024
Free walking tours
JR García, RP Ruiz
Encyclopedia of tourism management and marketing, Edward Elgar Publishing …, 2022
42022
Airbnb y la intermediación turística.¿ Competición o coopetición? Percepción de los agentes de viajes en España
R Pastor, J Rivera-García
Revista Empresa y Humanismo, 107-132, 2020
42020
towards a more sustainable tourism after covid-19? Perception of Spanish travel agencies
J Rivera Garcia, R Pastor Ruiz
Gran Tour, 206-229, 2020
22020
Examining the impact of the platform economy on Spain’s cultural destinations through the lens of free tours
J Rivera-García, A Fernández-Villarán, R Pastor-Ruiz
International Journal of Tourism Cities 9 (4), 861-874, 2023
12023
Disintermediation and the role of DMCs: a new management strategy in rural tourism
A Fernandez-Villaran, J Rivera-García, R Pastor-Ruiz
European Journal of Innovation Management, 2022
12022
The role of the travel agency in the new post-COVID-19 situation: ten proposals for its recovery
RP Ruiz, JR Garcia
PASOS-Revista De Turismo Y Patrimonio Cultural, 55-68, 2022
12022
Independent Travel Agency
JR GARCÍA, RP RUIZ
Encyclopedia of tourism management and marketing, 2022
12022
P2P platforms as a way to making Tourism an effective tool for rural development in post-Covid19 era: a research proposition
J Rivera García, R Pastor Ruiz
UOC open access: http://hdl.handle.net/10609/138052, 2022
12022
Free tours mediados por plataformas digitales: ¿competencia legal o intrusismo en la gestión sostenible de los destinos turísticos?
J Rivera-García
Competitividad y gestión sostenible de los destinos turísticos, 131-139, 2024
2024
The Platformisation of the Tourism Encounter: Free Tours as New Digital Intermediaries of Place
P Rivera-García, J., Wilson, J. & Obrador-Pons
Book of Abstract: 8th International Workshop on the Sharing Economy …, 2023
2023
Destination Marketing Organization (DMO)
JR García, RP Ruiz
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 889-892, 2022
2022
Travel Agency
RP Ruiz, JR García
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 575-578, 2022
2022
Travel Agent
RP Ruiz, JR García
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 578-580, 2022
2022
Stages of Travel
RP Ruiz, JR García
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 1-3, 2022
2022
Platform Economy
JR García, RP Ruiz
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 1-4, 2022
2022
The role of the travel agency in the new post-COVID-19 situation: ten proposals for its recovery.
R Pastor Ruiz, J Rivera García
2022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20