Get my own profile
Public access
View all1 article
0 articles
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
Inmaculada GordilloUniversidad de Sevilla. Profesora de ComunicaciónVerified email at us.es
Virginia GuarinosProfessor of Audiovisual Narrative, University of SevilleVerified email at us.es
Jiménez-Varea, JesúsUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Francisco Javier López RodríguezUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Sergio Cobo-DuránUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Alberto HermidaFacultad de Comunicación, Universidad de SevillaVerified email at us.es
Fernando R. ContrerasCatedrático. Facultad de Comunicación, Universidad de Sevilla.Verified email at us.es
Ángeles Martínez-GarcíaProfesora Titular de la Universidad de SevillaVerified email at us.es
Guadalupe C. Rangel-AmoDoctoranda, Universidad de SevillaVerified email at alum.us.es
Luis Navarrete CarderoUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Manuel Garrido-LoraPhD - SOCIAL COMMUNICATION - Advertising Theory and Creativity, Universidad de SevillaVerified email at us.es
Rosalba Mancinas-ChávezUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Antonio Gómez-AguilarProfesor Universidad de SevillaVerified email at us.es
Inmaculada Sánchez-Labella MartínUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Antonio PinedaUniversidad de SevillaVerified email at us.es
Antonio G. ChecaFull Professor of Paleontology, University of Granada, SpainVerified email at ugr.es
Follow
Mar Ramírez-Alvarado (Orcid: 0000-0002-0810-7879)
Profesora Titular, Facultad de Comunicación, Universidad de Sevilla (ROR 03yxnpp24)
Verified email at us.es