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Beatriz Moliner Velázquez
Beatriz Moliner Velázquez
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Relationships among customer orientation, service orientation and job satisfaction in financial services
I Gil Saura, G Berenguer Contrí, A Cervera Taulet, B Moliner Velázquez
International journal of service industry management 16 (5), 497-525, 2005
2502005
Conceptualizing and measuring loyalty: Towards a conceptual model of tourist loyalty antecedents
BM Velázquez, IG Saura, MER Molina
Journal of vacation marketing 17 (1), 65-81, 2011
1842011
Measuring the antecedents of e-loyalty and the effect of switching costs on website
M Fuentes-Blasco, IG Saura, G Berenguer-Contri, B Moliner-Velazquez
The Service Industries Journal 30 (11), 1837-1852, 2010
1652010
El efecto de la satisfacción del cliente en la lealtad: aplicación en establecimientos minoristas
BM Velázquez, GB Contrí
Cuadernos de administración 24 (42), 2011
1412011
La importancia de la performance y las expectativas en la formación de la satisfacción del consumidor
BM Velázquez, GB Contrí, IG Saura
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la empresa 7 (3), 155-172, 2001
1332001
Role of marketing and technological innovation on store equity, satisfaction and word-of-mouth in retailing
M Fuentes-Blasco, B Moliner-Velázquez, D Servera-Francés, I Gil-Saura
Journal of product & brand management 26 (6), 650-666, 2017
1252017
Causes for complaining behaviour intentions: the moderator effect of previous customer experience of the restaurant
B Moliner Velazquez, M Fuentes Blasco, I Gil Saura, G Berenguer Contrí
Journal of Services Marketing 24 (7), 532-545, 2010
1122010
Satisfaction with service recovery: moderating effect of age in word-of-mouth
B Moliner-Velázquez, ME Ruiz-Molina, T Fayos-Gardó
Journal of Consumer Marketing 32 (6), 470-484, 2015
872015
La formación de la satisfacción/insatisfacción del consumidor y del comportamiento de queja: aplicación al ámbito de los restaurantes.
BM Velázquez
Universitat de València, 2004
842004
ICT adoption in hotels and electronic word-of-mouth
BM Velázquez, MF Blasco, I Gil Saura
Academia Revista Latinoamericana de Administración 28 (2), 227-250, 2015
822015
The role of information technology in relationships between travel agencies and their suppliers
ME Ruiz‐Molina, I Gil‐Saura, B Moliner‐Velázquez
Journal of Hospitality and Tourism Technology 1 (2), 144-162, 2010
732010
Does technology make a difference? Evidence from Spanish hotels
ME Ruiz-Molina, I Gil-Saura, B Moliner-Velázquez
Service Business 5, 1-12, 2011
712011
Good environmental practices for hospitality and tourism: The role of information and communication technologies
ME Ruiz‐Molina, I Gil‐Saura, B Moliner‐Velázquez
Management of Environmental Quality: An International Journal 21 (4), 464-476, 2010
662010
Antecedents to complaint behaviour in the context of restaurant goers
BM Velázquez, GB Contrí, IG Saura, MF Blasco
Int. Rev. of Retail, Distribution and Consumer Research 16 (5), 493-517, 2006
622006
Effect of customer heterogeneity on the relationship satisfaction–loyalty
M Fuentes-Blasco, B Moliner-Velázquez, I Gil-Saura
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 18 (2), 78-92, 2014
572014
Analyzing heterogeneity on the value, satisfaction, word-of-mouth relationship in retailing
M Fuentes-Blasco, B Moliner-Velazquez, I Gil-Saura
Management Decision 55 (7), 1558-1577, 2017
532017
¿ Es posible aumentar la satisfacción del cliente después de una queja?: La Paradoja de Recuperación del Servicio en el comercio minorista
T Fayos-Gardó, B Moliner-Velázquez, ME Ruiz-Molina
Universia Business Review, 54-69, 2015
492015
La formación de la lealtad y su contribución a la gestión de destinos turísticos
B Moliner Velázquez, I Gil Saura, ME Ruiz Molina
Cuadernos de Administración 22 (39), 75-98, 2009
492009
The role of ICT, eWOM and guest characteristics in loyalty
B Moliner-Velázquez, M Fuentes-Blasco, I Gil-Saura
Journal of Hospitality and Tourism Technology 10 (2), 153-168, 2019
472019
Relational benefits, value, and satisfaction in the relationships between service companies
ME Ruiz-Molina, I Gil-Saura, B Moliner-Velázquez
Journal of Relationship Marketing 14 (1), 1-15, 2015
432015
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20