Gloria Berenguer-Contri
Gloria Berenguer-Contri
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Title
Cited by
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Year
El comportamiento del consumidor
H Noel
Blume, 2012
791*2012
Logistics service quality: a new way to loyalty
IG Saura, DS Frances, GB Contri, MF Blasco
Industrial management & data systems, 2008
2422008
Relationships among customer orientation, service orientation and job satisfaction in financial services
IG Saura, GB Contri, AC Taulet, BM Velazquez
International journal of service industry management, 2005
1912005
The roles of service encounters, service value, and job satisfaction in achieving customer satisfaction in business relationships
I Gil, G Berenguer, A Cervera
Industrial marketing management 37 (8), 921-939, 2008
1752008
Encuentro de servicio, valor percibido y satisfacción del cliente en la relación entre empresas
IG Saura, MS Pérez, GB Contrí, M González-Gallarda
Cuadernos de estudios empresariales, 47-72, 2005
1222005
Measuring the antecedents of e-loyalty and the effect of switching costs on website
M Fuentes-Blasco, IG Saura, G Berenguer-Contri, B Moliner-Velazquez
The Service Industries Journal 30 (11), 1837-1852, 2010
1062010
Comportamiento del consumidor
G Berenguer, M Gómez, A Mollá, I Quintanilla
Editorial UOC, 2006
892006
La importancia de la performance y las expectativas en la formación de la satisfacción del consumidor
BM Velázquez, GB Contrí, IG Saura
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la empresa 7 (3), 155-172, 2001
842001
El consumo de servicios culturales
MC García
ESIC Editorial, 2002
812002
El efecto de la satisfacción del cliente en la lealtad: aplicación en establecimientos minoristas
BM Velázquez, GB Contrí
Cuadernos de administración 24 (42), 2011
802011
Causes for complaining behaviour intentions: the moderator effect of previous customer experience of the restaurant
BM Velázquez, MF Blasco, IG Saura, GB Contrí
Journal of Services Marketing, 2010
682010
Relational benefits and loyalty in retailing: An inter‐sector comparison
ME Ruiz‐Molina, I Gil‐Saura, G Berenguer‐Contrí
International Journal of Retail & Distribution Management, 2009
602009
Comportamiento del consumidor
Gloria; Gómez Borja Berenguer Contrí (Miguel Ángel; Berenguer Contrí, Gloria)
Editorial UOC, 2006
49*2006
El estilo directivo de las mujeres y su influencia sobre la gestión del equipo de trabajo en las cooperativas valencianas
GB Contrí, EC Romero, A de la Torre Fernández, VRT Tomás
CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 123-149, 2004
492004
El estilo directivo de las mujeres y su influencia sobre la gestión del equipo de trabajo en las cooperativas valencianas
GB Contrí, EC Romero, A de la Torre Fernández, VRT Tomás
CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 123-149, 2004
492004
Do upscale restaurant owners use wine lists as a differentiation strategy?
G Berenguer, I Gil, ME Ruiz
International Journal of Hospitality Management 28 (1), 86-95, 2009
482009
Antecedents to complaint behaviour in the context of restaurant goers
BM Velázquez, GB Contrí, IG Saura, MF Blasco
Int. Rev. of Retail, Distribution and Consumer Research 16 (5), 493-517, 2006
452006
Segmentando clientes a partir del valor del servicio. Una aproximación en el contexto de la relación entre empresas
IG Saura, GB Contrí, MG Gallarza, MF Blasco
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 31-66, 2007
402007
La imagen de la Psicología y los psicólogos en el estado español
G Berenguer, I Quintanilla
Papeles del Psicólogo 58, 41-68, 1994
371994
El laberinto de cristal
G Berenguer, JM Castellví, E Cerver, C Juan, R Torcal, A De la Torre
Valencia: FVECTA, 1999
311999
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20