Héctor San Martín Gutiérrez
Héctor San Martín Gutiérrez
Profesor de Marketing, Universidad de Cantabria
Dirección de correo verificada de unican.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Exploring the cognitive–affective nature of destination image and the role of psychological factors in its formation
H San Martín, IAR Del Bosque
Tourism management 29 (2), 263-277, 2008
10062008
Tourist satisfaction a cognitive-affective model
IR del Bosque, H San Martín
Annals of tourism research 35 (2), 551-573, 2008
10032008
Influence of the user’s psychological factors on the online purchase intention in rural tourism: Integrating innovativeness to the UTAUT framework
H San Martín, Á Herrero
Tourism Management 33 (2), 341-350, 2012
4592012
The role of expectations in the consumer satisfaction formation process: Empirical evidence in the travel agency sector
IAR Del Bosque, H San Martín, J Collado
Tourism management 27 (3), 410-419, 2006
2762006
Estudio de la imagen de destino turístico y el proceso global de satisfacción
H San Martín Gutiérrez
Universidad de Cantabria, 2005
163*2005
Determinants of economic and social satisfaction in manufacturer–distributor relationships
IR del Bosque Rodríguez, JC Agudo, HSM Gutiérrez
Industrial Marketing Management 35 (6), 666-675, 2006
1612006
Developing and testing a global model to explain the adoption of websites by users in rural tourism accommodations
Á Herrero, H San Martín
International Journal of Hospitality Management 31 (4), 1178-1186, 2012
1122012
Explaining the adoption of social networks sites for sharing user-generated content: A revision of the UTAUT2
Á Herrero, H San Martín
Computers in Human Behavior 71, 209-217, 2017
1082017
Análisis de la imagen en turismo mediante técnicas estructuradas y no estructuradas: Implicaciones competitivas para los destinos turísticos
H San Martín Gutiérrez, IA Rodríguez del Bosque Rodríguez, ...
Asociación Asturiana de Estudios Económicos, 2006
762006
A framework for tourist expectations
IR Bosque, HS Martin, J Collado, MMG Salmones
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research 3 (2 …, 2009
712009
How online search behavior is influenced by user-generated content on review websites and hotel interactive websites
Á Herrero, H San Martín, JM Hernández
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2015
702015
An exploration of the effects of past experience and tourist involvement on destination loyalty formation
H San Martin, J Collado, I Rodriguez del Bosque
Current Issues in Tourism 16 (4), 327-342, 2013
602013
An integrative model of destination brand equity and tourist satisfaction
H San Martín, A Herrero, MM García de los Salmones
Current issues in tourism 22 (16), 1992-2013, 2019
452019
Los factores estímulo y personales como determinantes de la formación de la imagen de marca de los destinos turísticos: un estudio aplicado a los turistas que visitan un …
HSM Gutiérrez, IR del Bosque
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 37-63, 2010
442010
Examining the hierarchy of destination brands and the chain of effects between brand equity dimensions
Á Herrero, H San Martin, J Collado
Journal of Destination Marketing & Management 6 (4), 353-362, 2017
402017
Effects of the risk sources and user involvement on e-commerce adoption: application to tourist services
A Herrero, H San Martín
Journal of Risk Research 15 (7), 841-855, 2012
332012
Residentsʼ attitudes and behavioural support for tourism in host communities
HS Martín, MMG de los Salmones Sanchez, Á Herrero
Journal of Travel & Tourism Marketing 35 (2), 231-243, 2018
282018
Perceived influence on behavior of user-generated content on social network sites: An empirical application in the hotel sector
ÁH Crespo, HSM Gutiérrez, JMH Mogollón
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 19 (1), 12-23, 2015
272015
Influence of country image on country brand equity: Application to higher education services
Á Herrero-Crespo, HSM Gutiérrez, M del Mar Garcia-Salmones
International Marketing Review, 2016
232016
El proceso global de satisfacción bajo múltiples estándares de comparación: el papel moderador de la familiaridad, la involucración y la interacción cliente-servicio
H San Martín Gutiérrez, J Collado Agudo, ...
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 2008
232008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20