Seguir
Ana Maria Parente-Laverde
Ana Maria Parente-Laverde
Dirección de correo verificada de udea.edu.co
Título
Citado por
Citado por
Año
Consumer ethnocentrism, country image and local brand preference: The case of the Colombian textile, apparel and leather industry
S Correa, AM Parente-Laverde
Global Business Review 18 (5), 1111-1123, 2017
272017
Value chain and economic development: The case of the Colombian coffee industry
AM Parente-Laverde
Organizations and Markets in Emerging Economies 11 (21), 173-188, 2020
202020
DDesempeño exportador, orientación al mercado y estrategias de adaptación de pequeñas y medianas empresas
AM Parente-Laverde, L Macias
Revista Venezolana de Gerencia 25 (91), 920-937, 2020
12*2020
Country and corporate reputation from an internationalization perspective: a comparative study of industries from an emerging market
AM Parente-Laverde, L Rojas-DeFrancisco, I Martins
International Journal of Emerging Markets 19 (6), 1542-1562, 2024
82024
Country of origin effect: the case of colombian automobile consumers
AM Parente Laverde
62013
Desempeño exportador, orientación al mercado y estrategias de pequeñas y medianas empresas
A Parente-Laverde, J Macías
Revista Venezolana de Gerencia, Facultad de Ciencias Económicas y Sociales …, 0
6
Value chain and economic development: The case of the Colombian coffee industry. Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (1). 173–188
AM Parente-Laverde
52020
Reseña de M. Reina, G. Silva, L. Samper y M. Fernández, Juan Valdez: la estrategia detrás de la marca
AM Parente-Laverde
Innovar 27 (66), 185-187, 2017
52017
International Expansion of SMEs: The Inducascos Case
LJ Macías-Franco, AMP Laverde
Latin American Business Review 19 (1), 1-22, 2018
42018
COLOMBIA’S EXPORTS PERFORMANCE IN NON-FUEL SECTORS
A Parente-Laverde, T Goda
Desarrollo Gerencial 8 (1), 71-91, 2016
4*2016
La adaptación y estandarización como estrategias de penetración de compañías minoristas: Adaptation and standarization as retailers penetration strategies companies
AM Parente-Laverde, DC Gómez, MIL Gil, MEV Pérez
QUID: Investigación, Ciencia y Tecnología, 23-32, 2016
32016
The corporate reputation of multinational corporations: An analysis of consumers' perceptions of corporate reputation and its effect across nations.
NA Meneses, AM Parente‐Laverde
Journal of Public Affairs (14723891) 19 (4), 2019
12019
Internacionalización del sector de la construcción colombiano: Caso de la Organización Corona en Brasil
AM Parente-Laverde, EYG Giraldo, RJ Carmona, LH Giraldo
Espacios 38 (39), 2017
12017
Efecto PaÃs de Origen: el caso del consumidor automotriz Colombiano.
AMÃ Parente-Laverde
Revista Ciencias Estratégicas 22 (32), 221-236, 2014
12014
Review of “Scarcity: A History from the Origins of Capitalism to the Climate Crisis” by Fredrik Albritton Jonsson and Carl Wennerlind
AM Parente-Laverde
Applied Research in Quality of Life, 2025
2025
International performance of Latin American companies: institutional and reputational perspectives
AM Parente-Laverde, I Martins, LI Rojas de Francisco
Academia Revista Latinoamericana de Administración 36 (4), 586-607, 2023
2023
International performance of Latin American companies: institutional and reputational perspectives [Desempeño internacional de compañias latinoamericanas desde una perspectiva …
AM Parente-Laverde, I Martins, LI Rojas de Francisco
Emerald Publishing, 2023
2023
A study of country reputation, corporate reputation, and international performance of Latin American companies
AM Parente Laverde
Universidad EAFIT, 2023
2023
Export performance, market orientation and adaptation strategies of small and medium enterprises [Desempeño exportador, orientación al mercado y estrategias de adaptación de …
AM Parente-Laverde, JL Macias
Universidad del Zulia, 2020
2020
International Expansion of SMEs: The Inducascos Case
J Lucas Macías-Franco, AMP Laverde
Latin American Business Review 19 (1), 1-22, 2018
2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20