Alberto Urueña
Alberto Urueña
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Año
Las redes sociales en internet
A Urueña, A Ferrari, D Blanco, E Valdecasa
MIET. Recuperado a partir de http://www. ontsi. red. es/ontsi/sites/default …, 2011
1762011
Estudio sobre comercio electrónico B2C
A Urueña
www.observatorio.red.es ISSN 2172-458X, 2016
38*2016
La sociedad en red. Informe anual 2013
A Urueña
Informe anual, 2013
382013
Cloud Computing Retos y Oportunidades
A Urueña, A Ferrari, D Blanco, E Valdecasa
Recuperado de: http://www. academia. edu/20019300/1 …, 2012
352012
Successful loyalty in e-complaints: FsQCA and structural equation modeling analyses
A Urueña, A Hidalgo
Journal of Business Research, 2016
302016
Las cuentas del español
F Telefónica
Grupo Planeta Spain, 2014
29*2014
La Sociedad en Red
I Anual
Edición, 2013
25*2013
Socially connected but still isolated: Smartphone addiction decreases social support over time
J Herrero, A Urueña, A Torres, A Hidalgo
Social Science Computer Review 37 (1), 73-88, 2019
232019
Perfil sociodemográfico de los internautas. Análisis de datos INE. Observatorio nacional de las telecomunicaciones y de la SI, 2015
A Urueña
19*
Smartphone addiction: psychosocial correlates, risky attitudes, and smartphone harm
J Herrero, A Urueña, A Torres, A Hidalgo
Journal of Risk Research 22 (1), 81-92, 2019
182019
My computer is infected: the role of users’ sensation seeking and domain-specific risk perceptions and risk attitudes on computer harm
J Herrero, A Urueña, A Torres, A Hidalgo
Journal of Risk Research 20 (11), 1466-1479, 2017
182017
The role of emotions and trust in service recovery in business-to-consumer electronic commerce
J Chaparro-Peláez, Á Hernández-García, A Urueña-López
Journal of theoretical and applied electronic commerce research 10 (2), 77-90, 2015
182015
How does IT affect design centricity approaches: Evidence from Spain’s smart tourism ecosystem
AE Arenas, JM Goh, A Urueña
International Journal of Information Management 45, 149-162, 2019
162019
Internet como fuente de información en el proceso de compra: hacia una concepción integral del consumidor.
A Urueña-López, ÁF Agudo-Peregrina, A Hidalgo-Nuchera
El profesional de la información 20 (6), 2011
162011
La Sociedad en Red 2010 Informe Anual
A Urueña, A Ferrari, A Valdecasa, MP Ballestero, P Antón, R Castro, ...
Observatorio Nacional de Telecomunicaciones y de la Sociedad de la Información, 2011
16*2011
de la Sociedad de la Información (2006)
O de las Telecomunicaciones
Las TIC en los hogares españoles, 2007
152007
Infancia y adolescencia en la Sociedad de la información
12*2005
la Sociedad de la Información-Entidad Pública Empresarial Red. es.(2008)
O de las Telecomunicaciones
Diagnóstico tecnológico del sector de comercio minorista, 2008-11, 2011
11*2011
Las TIC en los hogares españoles
A Urueña, E Valdecasa, M Ballestero, O Urueña, R Castro, S Cadenas
LA SOCIEDAD EN RED Informe Anual 2014, 59-63, 2009
11*2009
Understanding workers’ adoption of productivity mobile applications: a fuzzy set qualitative comparative analysis (fsQCA)
A Urueña, Á E Arenas, A Hidalgo
Economic research-Ekonomska istraživanja 31 (1), 967-981, 2018
102018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20