Enrique Marinao-Artigas
Enrique Marinao-Artigas
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Determinants of trust towards tourist destinations
EM Artigas, CC Yrigoyen, ET Moraga, CB Villalón
Journal of Destination Marketing & Management 6 (4), 327-334, 2017
552017
Antecedents of tourism destination reputation: The mediating role of familiarity
EM Artigas, S Vilches-Montero, CC Yrigoyen
Journal of Retailing and Consumer Services 26, 147-152, 2015
522015
Trust in tourist destinations. The role of local inhabitants and institutions
E Marinao, C Chasco, E Torres
Academia. Revista Latinoamericana de Administración, 27-47, 2012
252012
Satisfacción: determinante de la familiaridad del destino turístico
E MARINAO, E Torres, C Chasco
Revista de Administração de Empresas 54 (4), 393-404, 2014
17*2014
Desarrollo y propuesta de una escala para medir la Imagen de los Destinos Turísticos (IMATUR)
ET Moraga, EAM Artigas, CC Irigoyen
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 14 (45), 400-418, 2012
162012
Familiaridad con los destinos turísticos. Rol de la percepción de beneficios
EM Artigas, ET Moraga, C Chasco
Estudios Gerenciales 30 (132), 243-251, 2014
152014
Benefit Perceived by Tourists. Role of the Hospitality Offered by the Tourist Destination
EM Artigas, C Chasco, VV Pozo
International Journal of Business and Social Science 6 (2), 2015
72015
Determinants of Satisfaction with the Tourist Destination
E Marinao- Artigas
https://www.intechopen.com/books/mobilities-tourism-and-travel-behavior …, 2017
5*2017
Satisfaction: the determinant of tourist destination familiarity
E Marinao Artigas, E Torres Moraga, C Chasco Yrigoyen
RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS 54 (4), 393-404, 2014
52014
Precedents of the satisfaction of mobile shoppers. A cross-country analysis
E Marinao-Artigas, K Barajas-Portas
Electronic Commerce Research and Applications 39, 100919, 2020
42020
UNDERSTANDING CORPORATE REPUTATION THROUGH SATISFACTION IN EMERGING MARKETS.
K Barajas-Portas, EM Artigas, LV Fernández, CN Alarcón
International Journal of Sales, Retailing & Marketing 6 (2), 2017
42017
Understanding affective evaluation in retail: consumers perspective
E Marinao-Artigas, L Valenzuela-Fernández, K Barajas-Portas
Academia Revista Latinoamericana de Administración, 2019
12019
Antecedents of Satisfaction with Financial Services: Role of Perceived Benefits
E Marinao
Marketing, 2018
12018
Confianza hacia los destinos turísticos: el rol de la imagen, sus habitantes e instituciones
E Marinao Artigas
12010
Imagen global de un destino turístico. Propuesta de un modelo
E Torres, C Chasco, E Marinao
Obtenido de Researchgate: https://www. researchgate. net/profile/Coro_Chasco …, 0
1
Antecedents of Satisfaction with Financial Services: Role of Perceived Benefits
E Marinao-Artigas
https://www.intechopen.com/books/marketing/antecedents-of-satisfaction-with …, 2018
2018
Familiarity with tourist destinations. Role of the perception of benefits
E Marinao Artigas, E Torres Moraga, C Chasco
Estudios Gerenciales 30 (132), 243-251, 2014
2014
Development and Proposal of a Scale for Measuring the Image of Touristic Destinations (IMATUR)
ET Moraga, EAM Artigas, CC Irigoyen
Review of Business Management 14 (45), 400-418, 2012
2012
CONFIANZA HACIA LOS DESTINOS TURISTICOS. EL ROL DE SUS HABITANTES E INSTITUCIONES.
E Marinao, C Chasco, E Torres
Revista Latinoamericana de Administración, 27-48, 2012
2012
Imagen global de un destino turístico. Propuesta de un modelo
ET Moraga, CC Yrigoyen, EM Artigas
Investigación y marketing, 32-37, 2009
2009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20