Seguir
Mireia Tintoré
Título
Citado por
Citado por
Año
A scoping review of problems and challenges faced by school leaders (2003–2019)
M Tintoré, RS Cunha, I Cabral, JJM Alves
Educational Management Administration & Leadership 50 (4), 536-573, 2022
702022
Leadership in times of crisis. School principals facing COVID-19
A Ramos-Pla, M Tintoré, I del Arco
Heliyon 7 (11), 2021
502021
Actuaciones de éxito en la universidad. Hacia la excelencia tomando las mejores universidades como modelo
R Flecha, S Racionero, M Tintoré, A Arbós
Multidisciplinary Journal of Educational Research 4 (2), 131-150, 2014
392014
El liderazgo político en la antigüedad clásica
MT Espuny
Revista de estudios políticos, 209-222, 2003
372003
Introducing a model of transformational prosocial leadership
M Tintoré
Journal of leadership studies 13 (3), 15-34, 2019
362019
Creating the habit of recycling in early childhood: a sustainable practice in Spain
P Buil, O Roger-Loppacher, M Tintoré
Sustainability 11 (22), 6393, 2019
322019
Las Universidades como organizaciones que aprenden. El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya.
M Tintoré Espuny
Universitat Internacional de Catalunya, 2010
302010
Líderes educativos y justicia social. Un estudio comparativo
M Tintoré Espuny
Perspectiva Educacional 57 (2), 100-122, 2018
272018
Giving voice to problems faced by school leaders in Portugal
J Tintoré, M. Serrão Cunha, R., Cabral,I. & Matias Alves
School Leadership & Management. Formerly: School Organisation 40 (4), 1-21, 2020
22*2020
Liderazgo y e-liderazgo en las historias de vida de líderes educativos a través del mundo
M Tintoré, I CANTON-MAYO, M Quiroga Lobos, I Pares Gutierrez
Edmetic: Revista de Educación Mediática y TIC, 2019
222019
Las universidades como organizaciones que aprenden
M Tintoré
El caso de la Facultad de Educación en la Universitat Internacional de …, 2010
182010
Tres décadas de investigación sobre liderazgo educativo en España. Un mapeo sistemático
M Tintoré, J Gairín
Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, 2022
142022
Portuguese principals’ professional development needs and preferred learning methods
R Serrão Cunha, M Tintoré, I Cabral, J Matias Alves
Education Sciences 10 (9), 219, 2020
142020
Cómo conocer el estado del aprendizaje organizativo en las universidades
M Tintoré Espuny, A Arbós Bertran
International Journal of Educational Technology in Higher Education 10, 375-393, 2013
112013
Las Organizaciones que aprenden en la sociedad del conocimiento
M Tintoré, A Arbós
McGraw Hill, 2012
11*2012
Leadership in times of crisis. School principals facing COVID-19. Heliyon, 7 (11), e08443
A Ramos-Pla, M Tintoré, I Del Arco
82021
Mérito e Justiça-Investigação e intervenção em educação
G Toggon, FJ Murillo, I Cabral, M Roldão, J Formosinho, JO Formosinho, ...
Vila Nova De Gaia: Fundação Manuel Leão, 2017
72017
Leadership Today: Politics, Business and Education in the Web of Science
M Tintoré, C Güell
International Conference on Studies in Humanities and Social Sciences 1, 333-339, 2015
62015
Successful Actions in Universities. Towards Excellence Taking into Account the Best Universities as a Model
RF García, S Racionero-Plaza, M Tintoré, A Arbós
Multidisciplinary Journal of Educational Research 4 (2), 131-150, 2014
62014
Identifying the stage of growth in the organisational learning capacity of universities
M Tintoré Espuny, A Arbós Bertran
International Journal of Educational Technology in Higher Education 10 (2 …, 2013
6*2013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20