Seguir
Agustin Reyes-Torres
Título
Citado por
Citado por
Año
Digital storytelling as a pedagogical tool within a didactic sequence in foreign language teaching
A Reyes Torres, E Pich Ponce, MD García Pastor
Digital Education Review, 22., 2012
1282012
Multimodal approach to foster the multiliteracies pedagogy in the teaching of EFL through picturebooks
A Reyes-Torres, MP Raga
Atlantis 42 (1), 94-119, 2020
702020
La pedagogía de las multiliteracidades y la experiencia estética como elementos claves en la enseñanza y el aprendizaje de lenguas. Por la consolidación de un nuevo paradigma
A Bataller, A Reyes-Torres
Revista Nebrija de lingüística aplicada a la enseñanza de las lenguas 13 (26 …, 2019
512019
Literatura:(Literature)
A Reyes-Torres
The Routledge Handbook of Spanish Language Teaching, 628-640, 2019
442019
Didáctica del español como 2/L en el siglo XXI
M Lacorte, A Reyes-Torres
Arco/Libros, SL, 2021
402021
CHAPTER THREE LITERACY EDUCATION: THE FIRST STEP TOWARDS LITERARY COMPETENCE1
A REYES-TORRES
Thinking through children’s literature in the classroom, 42, 2014
242014
Reshaping curriculum to enhance the relevance of literary competence in children's education
A Reyes-Torres, AR Bird
Childhood Education 91 (1), 9-15, 2015
212015
Turismo y territorio. Innovación, renovación y desafíos
F López-Palomeque, G Cànoves, A Blanco Romero, A Torres
Tirant Humanidades, Valencia, 2014
202014
Multimodalidad e innovación metodológica en la enseñanza del inglés: el álbum ilustrado como recurso literario y visual para el desarrollo del conocimiento
A Reyes-Torres, M Portales-Raga, P Bonilla-Tramoyeres
Revista Nebrija de Lingüística Aplicada a La Enseñanza de Lenguas 14 (28), 54-77, 2020
172020
Literature in the foreign language syllabus: Engaging the student through active learning
AR Torres
Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, 9-16, 2012
172012
Textos e interpretación: introducción al análisis literario
S Arlandis, AR Torres
Anthropos, 2013
162013
The potential of sound picturebooks as multimodal narratives: Developing students’ multiliteracies in primary education
A Reyes-Torres, M Portalés-Raga, C Torres-Mañá
AILA Review 34 (2), 300-324, 2021
112021
Thresholds of change in children’s literature: The symbol of the mirror
S Arlandis, A Reyes-Torres
Journal of New Approaches in Educational Research 7 (2), 125-130, 2018
112018
A Pedagogical Approach to Detective Fiction.
A Reyes-Torres
International Education Studies 4 (5), 33-38, 2011
112011
Thinking through children’s literature in the classroom
A Reyes-Torres, LS Villacañas-de-Castro, BS Pardo
Cambridge Scholars Publishing, 2014
102014
Roy’s inglish in" The god of small things": a language for subversión, reconciliation, and reassertion.
A Reyes Torres
Universidad de Almería, 2011
92011
Essentialism in Children's Literature: The Emergence of Retrogressive Discourses in post-9/11 Picture Books/Esencialismo en la literatura infantil: el resurgimiento de …
A Reyes-Torres
Atlantis, 123-137, 2014
72014
Walter Mosley's Detective Novels:: The Creation of a Black Subjectivity
AR Torres
Universitat de València, 2008
62008
Learning by Design through born-digital Texts in EFL: an Approach to foster Students' Multiliteracies
A Reyes-Torres, M Castellano-Sanz
Challenges of the Educational System in Contemporary Society, 63-82, 2023
52023
Literatura y ELE: miradas desde los estudios literarios y culturales
A Peñas Ruiz, MD Albaladejo García, J Ballester-Roca, ...
enClave ELE y UDIMA, 2021
52021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20