Follow
Ana Andúgar Soto
Ana Andúgar Soto
Universidad Católica San Antonio
Verified email at ucam.edu
Title
Cited by
Cited by
Year
EFL teachers’ reflections on their teaching practice in Spanish preschools: A focus on motivation
A Andúgar, B Cortina-Pérez
Preschool bilingual education: Agency in interactions between children …, 2018
352018
TRATAMIENTO DE LA LENGUA EXTRANJERA EN EDUCACIÓN INFANTIL EN LAS DISTINTAS COMUNIDADES AUTONOMAS ESPAÑOLAS
A Andúgar, B Cortina-Pérez, M Tornel
PROFESORADO. REVISTA DE CURRICULUM Y FORMACION DE PROFESORADO 23 (1), 467-487, 2019
302019
Didáctica de la lengua extranjera en Educación Infantil
B Cortina-Pérez, AA Soto
Ediciones Pirámide, 2018
242018
Exploring the ideal foreign language teacher profile in Spanish preschools: teacher education challenges
B Cortina-Pérez, A Andúgar
Teachers and Teaching 27 (8), 713-729, 2021
152021
Teaching EFL at Spanish preschools: A comparative analysis from two different teachers’ perspectives
B Cortina-Pérez, A Andúgar
102021
Plan integral de obesidad infantil de Andalucía 2007-2012
A Martínez, A Soto, A Ramírez, B Oliver, C Lama, C Macarro, C Torró, ...
Junta de Andalucía, Consejería de Salud, 2006
102006
Aprendiendo inglés en Educación Infantil. Un relato de prácticas innovadoras
B Cortina Pérez, A Andúgar Soto
Universidad de Cádiz, 2020
92020
Análisis de las pautas para la enseñanza del inglés en Educación Infantil mediante la técnica Deplhi
A Andúgar, B Cortina-Pérez, M Tornel Abellán
Revista Española de Lingüística Aplicada/Spanish Journal of Applied …, 2020
82020
AN EXPLORATORY STUDY ON ENGLISH TEACHERS'S OPINIONS IN MULTICULTURAL PRESCHOOLS
A Cortina-Pérez, Beatriz: Andúgar
PROCEDIA. SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES 237, 334-340, 2017
8*2017
Enseñanza de la lengua extranjera (inglés) en Educación Infantil (3-6 años). Estudio Delphi para la búsqueda de pautas didácticas consensuadas.
A Andúgar Soto
62017
Nuevas Tendencias en Sistemas de Información
A Soto, E Cuervo
Madrid: Pecvina, 2006
42006
El método phonics como propuesta innovadora para el aprendizaje de inglés en educación infantil
A Andúgar, B Cortina Pérez
Dykinson, 2020
32020
Aprendizaje por proyectos: formación del profesorado de infantil
A Andúgar, MFT Cuevas, MDM Fuster
XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: Nuevas …, 2015
32015
Defining CLIL Contents for Preschool
A Andugar, AI García-Abellán
Handbook of CLIL in Pre-primary Education, 45-61, 2023
12023
Bridging the gap between foreign language and early childhood teacher education: A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base
B Cortina-Pérez, S Corral-Robles, A Andúgar
Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas …, 2022
12022
Analysis of the guidelines for teaching English in Preschool using the Deplhi technique
A Andugar, B Cortina-Perez, MT Abellan
REVISTA ESPANOLA DE LINGUISTICA APLICADA 33 (1), 1-26, 2020
12020
Plurilingualism, multilingualism and teacher training: a case study
M Tabuenca Cuevas, A Andúgar Soto
Octaedro, 2023
2023
Plurilingualism, multilingualism and teacher training: a case study
MT Cuevas, AA Soto
Retos en el sistema educativo ante la multiculturalidad y el plurilingüismo …, 2023
2023
Percepciones de maestras de inglés sobre el translenguaje en el aula de infantil
B Cortina Pérez, MÁ Jiménez Jiménez, A Andúgar, AM Rico Martín
2022
The LExEI project: Designing a new foriegn language teacher profile for early childhood education in the spanish context
B Cortina Pérez, A Andúgar Soto, S Corral Robles
Dykinson, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20