EFL teachers’ reflections on their teaching practice in Spanish preschools: A focus on motivation A Andúgar, B Cortina-Pérez Preschool bilingual education: Agency in interactions between children …, 2018 | 35 | 2018 |
TRATAMIENTO DE LA LENGUA EXTRANJERA EN EDUCACIÓN INFANTIL EN LAS DISTINTAS COMUNIDADES AUTONOMAS ESPAÑOLAS A Andúgar, B Cortina-Pérez, M Tornel PROFESORADO. REVISTA DE CURRICULUM Y FORMACION DE PROFESORADO 23 (1), 467-487, 2019 | 30 | 2019 |
Didáctica de la lengua extranjera en Educación Infantil B Cortina-Pérez, AA Soto Ediciones Pirámide, 2018 | 24 | 2018 |
Exploring the ideal foreign language teacher profile in Spanish preschools: teacher education challenges B Cortina-Pérez, A Andúgar Teachers and Teaching 27 (8), 713-729, 2021 | 15 | 2021 |
Teaching EFL at Spanish preschools: A comparative analysis from two different teachers’ perspectives B Cortina-Pérez, A Andúgar | 10 | 2021 |
Plan integral de obesidad infantil de Andalucía 2007-2012 A Martínez, A Soto, A Ramírez, B Oliver, C Lama, C Macarro, C Torró, ... Junta de Andalucía, Consejería de Salud, 2006 | 10 | 2006 |
Aprendiendo inglés en Educación Infantil. Un relato de prácticas innovadoras B Cortina Pérez, A Andúgar Soto Universidad de Cádiz, 2020 | 9 | 2020 |
Análisis de las pautas para la enseñanza del inglés en Educación Infantil mediante la técnica Deplhi A Andúgar, B Cortina-Pérez, M Tornel Abellán Revista Española de Lingüística Aplicada/Spanish Journal of Applied …, 2020 | 8 | 2020 |
AN EXPLORATORY STUDY ON ENGLISH TEACHERS'S OPINIONS IN MULTICULTURAL PRESCHOOLS A Cortina-Pérez, Beatriz: Andúgar PROCEDIA. SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES 237, 334-340, 2017 | 8* | 2017 |
Enseñanza de la lengua extranjera (inglés) en Educación Infantil (3-6 años). Estudio Delphi para la búsqueda de pautas didácticas consensuadas. A Andúgar Soto | 6 | 2017 |
Nuevas Tendencias en Sistemas de Información A Soto, E Cuervo Madrid: Pecvina, 2006 | 4 | 2006 |
El método phonics como propuesta innovadora para el aprendizaje de inglés en educación infantil A Andúgar, B Cortina Pérez Dykinson, 2020 | 3 | 2020 |
Aprendizaje por proyectos: formación del profesorado de infantil A Andúgar, MFT Cuevas, MDM Fuster XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: Nuevas …, 2015 | 3 | 2015 |
Defining CLIL Contents for Preschool A Andugar, AI García-Abellán Handbook of CLIL in Pre-primary Education, 45-61, 2023 | 1 | 2023 |
Bridging the gap between foreign language and early childhood teacher education: A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base B Cortina-Pérez, S Corral-Robles, A Andúgar Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas …, 2022 | 1 | 2022 |
Analysis of the guidelines for teaching English in Preschool using the Deplhi technique A Andugar, B Cortina-Perez, MT Abellan REVISTA ESPANOLA DE LINGUISTICA APLICADA 33 (1), 1-26, 2020 | 1 | 2020 |
Plurilingualism, multilingualism and teacher training: a case study M Tabuenca Cuevas, A Andúgar Soto Octaedro, 2023 | | 2023 |
Plurilingualism, multilingualism and teacher training: a case study MT Cuevas, AA Soto Retos en el sistema educativo ante la multiculturalidad y el plurilingüismo …, 2023 | | 2023 |
Percepciones de maestras de inglés sobre el translenguaje en el aula de infantil B Cortina Pérez, MÁ Jiménez Jiménez, A Andúgar, AM Rico Martín | | 2022 |
The LExEI project: Designing a new foriegn language teacher profile for early childhood education in the spanish context B Cortina Pérez, A Andúgar Soto, S Corral Robles Dykinson, 2022 | | 2022 |