Una propuesta para la motivación del alumnado de ingeniería mediante técnicas de gamificación AJ Barragán Piña, Y Ceada Garrido, JM Andújar Márquez, ... Comité Español de Automática, 2015 | 35 | 2015 |
Aprendizaje colaborativo e interinstitucional en entornos virtuales AJB Piña, JMA Márquez, YC Garrido, EI Gordo, FA Fano, VG Garay XXXIV Jornadas de Automática, Tarrasa, Barcelona, 2013 | 5 | 2013 |
The association of self-determination with student engagement moderated by teacher scaffolding in a Project-Based Learning (PBL) case R Tirado-Morueta, Y Ceada-Garrido, AJ Barragán, JM Enrique, ... Educational Studies, 1-22, 2021 | 4 | 2021 |
Factors explaining students’ engagement and self-reported outcomes in a project-based learning case R Tirado-Morueta, Y Ceada-Garrido, AJ Barragán, JM Enrique, ... The Journal of Educational Research 115 (6), 333-348, 2022 | 3 | 2022 |
The Gender Gap in STEM Careers: An Inter-Regional and Transgenerational Experimental Study to Identify the Low Presence of Women M Martínez, F Segura, JM Andújar, Y Ceada Education Sciences 13 (7), 649, 2023 | 2 | 2023 |
Study on the Low Presence of Women in the STEM field. Search for Reasons to Be Able to Increase Participation M Martínez, F Segura, JM Andújar, Y Ceada, MJ Martín Proceedings of the V Jornadas ScienCity, 2022 | 1 | 2022 |
Sustainable Urban Race, una propuesta para el fomento de vocaciones científico-técnicas JM Enrique, AJ Barragán Piña, MA Martínez, JM Andújar Márquez, ... Actas de las XXXIX Jornadas de Automática, Badajoz, 5-7 de Septiembre de 2018, 2018 | 1 | 2018 |
Actas de las V Jornadas ScienCity 2022. Fomento de la Cultura Científica, Tecnológica y de Innovación en Ciudades Inteligentes A Álvarez Polegre, E Troncoso, JM Robles Romero, AI Cislowska, ... Universidad de Huelva, 2023 | | 2023 |
Actas de las IV Jornadas ScienCity 2021. Fomento de la Cultura Científica, Tecnológica y de Innovación en Ciudades Inteligentes O Segura Bonilla, D García Sánchez, ÁI Mena Nieto, AA Golpe Moya, ... Universidad de Huelva, 2022 | | 2022 |
Sustainable Urban Race, Promoción de las Enseñanzas Técnicas en Tiempos de Pandemia J Pino Fernández, D Ruiz Castilla, B Millan Prior, Y Ceada Garrido, ... Actas de las IV Jornadas ScienCity 2021 Fomento de la Cultura Científica …, 2022 | | 2022 |
Project Based Learning and Promotion of Scientific-Technical Vocations B Millan, J del Pino, D Ruiz, Y Ceada Ninth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing …, 2021 | | 2021 |
Analizando Variables del Aprendizaje Basado en Proyectos D Ruiz Castilla, J del Pino Fernández, Y Ceada Garrido, B Millán Prior Universidad de Zaragoza, Servicio de Publicaciones, 2021 | | 2021 |
Education in Sustainability and Promotion of Scientific-Technical Vocations in Pre-university Students Through the Construction of a Solar Vehicle Y Ceada-Garrido, JM Enrique, AJ Barragán, R Tirado, JM Andújar INCREaSE 2019: Proceedings of the 2nd International Congress on Engineering …, 2020 | | 2020 |
Educación en sostenibilidad y promoción de vocaciones científico-técnicas en estudiantes preuniversitarios a través de la construcción de un vehículo solar Y Ceada-Garrido, AJ Barragán, JM Enrique, R Tirado-Morueta, ... XL Jornadas de Automática, 257-262, 2019 | | 2019 |
Sustainable Urban Race, una propuesta para el fomento de vocaciones científico-técnicas JM Enrique Gómez, AJ Barragán Piña, MÁ Martínez Bohórquez, ... Universidad de Extremadura, 2018 | | 2018 |
Sustainable Urban Race: Project Based Learning for Scientific-Technical Vocations During 2018-2021 Editions B Millán Prior, J Pino Fernández, D Ruiz Castilla, Y Ceada Garrido, ... | | |
Positive effects of challenging and supportive learning environments on student motivation, engagement and self-reported learning outcomes R Tirado Morueta, Y Ceada-Garrido, AJ Barragán Piña, ... | | |
Actas de las II Jornadas ScienCity 2019: Fomento de la Cultura Científica, Tecnológica y de Innovación en Ciudades Inteligentes B Millán Prior, M Noguera, A Aquino Martín, JM Ponce, ... Universidad de Huelva, 0 | | |
APUNTES ELECTRÓNICOS, DINÁMICOS Y COLABORATIVOS. UNA PROPUESTA PARA EL PROFESORADO. AJ BARRAGÁN PIÑA, JM ANDÚJAR MÁRQUEZ, Y CEADA GARRIDO | | |