Follow
David González Gándara
David González Gándara
Verified email at unir.net
Title
Cited by
Cited by
Year
CLIL in Galicia: Repercussions on academic performance
DG Gándara
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning 8 (1), 13-24, 2015
252015
The Role of the Students in the CLIL Classroom A New Perspective to Identify Types of Tasks
DG Gándara
International Journal of Applied Linguistics and English Literature 6 (4), 5-10, 2017
52017
¿ Se puede evaluar desde casa?
DG Gándara
Revista de Orientación Educativa AOSMA, 69-77, 2020
22020
Discourse Analysis in the CLIL Classroom. The Effects of Task Dimensions on L2 Oral Performance
DG Gándara
Discourse Analysis in the CLIL Classroom. The Effects of Task Dimensions on …, 2019
22019
Actividades de evaluación auténtica para una evaluación psicopedagógica inclusiva
DG Gándara
EDUCA. Revista Internacional para la calidad educativa 2 (1), 46-62, 2022
12022
A simple framework for the annotation of small corpora
DG Gándara
Open Journal of Modern Linguistics 9 (03), 206, 2019
12019
Orientación educativa para 2030: Manual básico
D Gonzalez Gandara
2022
TIC, etwinning y ajedrez: Rompiendo las paredes del aula de primaria
DG Gándara
Innovación e investigación docente en educación: Experiencias prácticas, 2021
2021
Adaptando textos para a clase de inglés con software libre
DG Gándara
Labirinto Dixital, 2014
2014
Non o entendo... Na casa funcionaba! Formatos de ficheiro adecuados a cada situación.
D González Gándara
Labirinto Dixital, 2013
2013
CLIL en Galicia: repercusión en el rendimiento académico
D González Gándara
Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Facultad de Filología, 2011
2011
LA EVALUACIÓN DE LA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN UNA EVALUACIÓN PSICOPEDAGÓGICA INCLUSIVA: EVALUACIÓN AUTÉNTICA E INTELIGENCIAS MÚLTIPLES.
DG Gándara, CNS das Dores–Forcarei
Understanding “Auxiliares de Conversación”. Making the Most of the Experience.
DG GÁNDARA
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–13