Follow
Nuria Villagra
Title
Cited by
Cited by
Year
La gestión de intangibles y la marca corporativa:¿ ha cambiado algo en la relación entre las empresas y la sociedad?
N Villagra, B López, A Monfort
Revista Latina de Comunicación Social, 793-812, 2015
107*2015
Analysis of values and communication of the Responsible Brands. Corporate Brand strategies for sustainability/Análisis de los valores y la comunicación de las Marcas …
N Villagra, B López
Comunicación y Sociedad 26 (1), 196-221, 2013
91*2013
The mediating role of brand trust in the relationship between brand personality and brand loyalty
N Villagra, A Monfort, J Sanchez Herrera
Journal of Consumer Behaviour 20 (5), 1153-1163, 2021
612021
Communicating Corporate Social Responsibility: re-assessment of classical theories about fit between CSR actions and corporate activities
N Villagra, MAM Cárdaba, JA Ruiz San Roman
Communication & Society 29 (2), 133-146, 2016
58*2016
Los anunciantes españoles y el nuevo contexto de comunicación: una aproximación cualitativa.
J Benavides Delgado, N Villagra García, D Alameda García, ...
Revista Latina de Comunicación Social 13 (65), 2010
45*2010
Corporate social responsibility and corporate foundations in building responsible brands
A Monfort, N Villagra
Profesional de la información/Information Professional 25 (5), 767-777, 2016
352016
Exploring stakeholders´ dialogue and corporate social responsibility (CSR) on Twitter
A Monfort, N Villagra, B López-Vázquez
Profesional de la información/Information Professional 28 (5), 2019
342019
Firm value impact of corporate activism: Facebook and the stop hate for profit campaign
N Villagra, A Monfort, M Méndez-Suárez
Journal of Business Research 137, 319-326, 2021
312021
Economic impact of corporate foundations: An event analysis approach
A Monfort, N Villagra, J Sánchez
Journal of Business Research 122, 159-170, 2021
302021
When polarization hits corporations: the moderating effect of political ideology on corporate activism
N Villagra, J Clemente-Mediavilla, C López-Aza, J Sánchez-Herrera
Profesional de la información/Information Professional 30 (6), 2021
182021
¿ Por qué tenemos miedo de comunicar la responsabilidad social corporativa?
NV García
Evolución conceptual y práctica de una gestión responsable:: memoria …, 2007
162007
La comunicación de la responsabilidad social corporativa
N Villagra García
Universidad Pontificia Comillas, 2005
162005
La gestión de intangibles y la dirección de comunicación
NV García
Somos estrategas: Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional, 61-84, 2015
152015
Comunicación y cultura en la sociedad del conocimiento
NV García, EF Blanco, JB Delgado
Comunicacion y cultura en la sociedad del conocimiento, 2002
152002
The communication of CSR. Analysis of the hotel sector
I Castillo, N Villagra
Revista Latina de Comunicación Social 74, 1580-1609, 2019
13*2019
Los retos de la marca corporativa y su relación con las marcas de producto
N VILLAGRA
Informe Anual, 215-220, 2010
112010
Marca corporativa y RSC: una relación necesaria
N Villagra
Valores para una gestión responsable. Memoria Académica 2009, 159-167, 2008
112008
La ética y la responsabilidad social de las empresas y organizaciones
J Benavides Delgado, JL Fernández Fernández, N Villagra García
Universidad Pontificia Comillas, 2006
112006
Gestión estratégica de los intangibles empresariales
S Carcelén García, N Villagra García
Revista de Antiguos Alumnos del IEEM 7 (3), 103-113, 2004
112004
Corporate Competitiveness Based on Sustainability and CSR Values: Case Studies of Spanish MNCs
B Lopez, N Villagra
Strategic Innovative Marketing, 309-314, 2016
102016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20