“Les” altres catalanes: memòria, identitat i autobiografia en la literatura d'immigració M Castellano-Sanz Tres i Quatre, SL, 2018 | 9 | 2018 |
Alfabetització visual i desenvolupament de continguts curriculars mitjançant l'album il· lustrat M Castellano-Sanz Com triomfar amb les TIC en la promoció lectora, 116-128, 2014 | 3 | 2014 |
Learning by Design through born-digital Texts in EFL: an Approach to foster Students' Multiliteracies A Reyes-Torres, M Castellano-Sanz Challenges of the Educational System in Contemporary Society, 63-82, 2023 | 2 | 2023 |
Joan Fuster al segle XXI: una lectura d'abans que el sol no creme des de l'ecocrítica M Castellano-Sanz L'Espill, 204-205, 2021 | 2 | 2021 |
Trabajar los ODS en el aula de personas adultas mediante textos memorialísticos: género, interculturalidad y multimodalidad M Castellano-Sanz Aula Abierta 2 (52), 229-236, 2023 | 1* | 2023 |
When in doubt, art it out! Employing feminist art to enhance transformative engagement in EFL classrooms MC Sanz Revista Nebrija de Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas 18 (36 …, 2024 | | 2024 |
El tratamiento de las lenguas adicionales en el Proyecto Lingüístico de Centro: TILC y AICLE a revisión en el contexto valenciano. M Castellano-Sanz, A Martí-Climent Research in Education & Learning Innovation Archives (REALIA), 2023 | | 2023 |
Challenging Picturebooks and Domestic Geographies: A Multimodal Learning Path to Discuss the Consequences of the COVID-19 Lockdowns in the Classroom M Castellano-Sanz Managing Pandemic Isolation With Literature as Therapy, 213-235, 2023 | | 2023 |
Revisar los cuentos clásicos desde el arte abstracto: una propuesta de construcción del relato a partir de la pedagogía de las multiliteracidades M Castellano-Sanz Livro-objeto: Metaficção, hibridismo e intertextualidade, 65-81, 2022 | | 2022 |
Joan Fuster i Marta Mata: la literatura infantil per redreçar el país M Castellano-Sanz Aiguadolç: Revista de literatura, 79-84, 2022 | | 2022 |
Joan Fuster i la didàctica de la llengua M Castellano-Sanz Quaderns d'educació contínua, 145-147, 2022 | | 2022 |
A la recerca d'un temps perdut. Memòria i identitat en l'obra autobiogràfica de Carmelina Sánchez-Cutillas M Castellano-Sanz Des de les fronteres del silenci: aproximació crítica a l'obra de Carmelina …, 2021 | | 2021 |
Autobiografia, identitat i diversitat cultural. Les altres catalanes i la literatura entre fronteres M Castellano-Sanz L'Espill, 43-51, 2018 | | 2018 |
ROIG RECHOU, BA, SOTO LÓPEZ, I. y NEIRA RODRÍGUEZ, M.(coords.)(2014), Inmigración/Emigración na Literatura infantil e xuvenil CT Martínez Migraciones. Publicación del Instituto Universitario de Estudios sobre …, 2016 | | 2016 |
Autocensura en la literatura de inmigración contemporánea escrita por mujeres: Najat el Hachmi, Laila Kanouch, Agnès Agbotón y Asha Miró M Castellano-Sanz Prohibido leer: La censura en la literatura infantil y juvenil contemporánea …, 2016 | | 2016 |
PARTIDAS E CHEGADAS: FENÔMENOS MIGRATÓRIOS NA LITERATURA JUVENIL K de Oliveira Revista e-scrita: Revista do Curso de Letras da UNIABEU 6 (2), 286-291, 2015 | | 2015 |
Inmigración/Emigración na LIX K De Oliveira AILIJ. Anuario de Investigación en Literatura Infantil y Juvenil, 2014 | | 2014 |
Més enllà de les nostres fronteres: dues experiències de viatge amb l'alumnat M Castellano-Sanz Un amor, uns carres: Cap a una didàctica de les geografies literàries, 213-218, 2014 | | 2014 |
Inmigración/Emigración na LIX, Blanca-Ana Roig Rechou, Isabel Soto López e Marta Neira Rodríguez (coords.) A Evaristo RUA-L: Revista da Universidade de Aveiro. Letras, 151-154, 2014 | | 2014 |
La construcció del subjecte autobiogràfic femení en la literatura catalana de la immigració M Castellano-Sanz Universitat de València, 2013 | | 2013 |