E-learning in the teaching of mathematics: An educational experience in adult high school AJ Moreno-Guerrero, I Aznar-Díaz, P Cáceres-Reche, S Alonso-García Mathematics 8 (5), 840, 2020 | 204 | 2020 |
Systematic review of good teaching practices with ICT in Spanish Higher Education. Trends and Challenges for Sustainability S Alonso-García, I Aznar-Díaz, MP Caceres-Reche, JM Trujillo-Torres, ... Sustainability 11 (24), 7150, 2019 | 184 | 2019 |
Metacognición y aprendizaje autónomo en la Educación Superior Y Roque Herrera, PÁ Valdivia Moral, S Alonso García, ... Educación Médica Superior 32 (4), 293-302, 2018 | 164 | 2018 |
Las redes sociales en las universidades españolas SA García, MMA García Revista de Comunicación de la SEECI, 132-140, 2014 | 85 | 2014 |
Flipped learning approach as educational innovation in water literacy AJ Moreno-Guerrero, JM Romero-Rodríguez, J López-Belmonte, ... Water 12 (2), 574, 2020 | 82 | 2020 |
Augmented reality as a resource for improving learning in the physical education classroom AJ Moreno-Guerrero, S Alonso García, M Ramos Navas-Parejo, ... International journal of environmental research and public health 17 (10), 3637, 2020 | 74 | 2020 |
The impact of term fake news on the scientific community. Scientific performance and mapping in web of science S Alonso García, G Gómez García, M Sanz Prieto, AJ Moreno Guerrero, ... Social Sciences 9 (5), 73, 2020 | 73 | 2020 |
La competencia digital del futuro docenteAnálisis bibliométrico de la productividad científica indexada en Scopus AM Rodríguez García, MDP Cáceres Reche, S Alonso García | 72 | 2018 |
Análisis de la acción tutorial y su incidencia en el desarrollo integral del alumnado. El caso de la Universidad de Castilla La Mancha, España S Alonso-García, AM Rodríguez-García, M Cáceres-Reche Formación universitaria 11 (3), 63-72, 2018 | 66 | 2018 |
Technology and higher education: A bibliometric analysis C Rodríguez Jiménez, M Sanz Prieto, S Alonso García Education Sciences 9 (3), 169, 2019 | 65 | 2019 |
Applied social networks for education: EDMODO S Alonso-Garcia, E Morte-Toboso, S Almansa-Nunez EDMETIC 4 (2), 88-111, 2015 | 64* | 2015 |
Gamificación en Educación Superior. Revisión de experiencias realizadas en España en los últimos años S Alonso-García, JA Martínez-Domingo, B Berral-Ortiz, ... Hachetetepé. Revista científica de educación y comunicación, 2021 | 58 | 2021 |
Influencia del género en la competencia digital docente AJ MORENO-GUERRERO, MA FERNANDEZ MORA, ... Revista Espacios 40 (41), 2019 | 49 | 2019 |
The digital competence of the future teacher: bibliometric analysis of scientific productivity indexed in Scopus AM Rodríguez García, MDP Cáceres Reche, S Alonso García Universidad Pablo de Olavide, 2018 | 46 | 2018 |
El concepto de diversidad entendido por los futuros docentes M Ágreda-Montoro, SA García, AM Rodríguez-García Revista Sonda. Investigación en Artes y Letras 5, 8-17, 2016 | 45 | 2016 |
Considerations on the implications of the internet of things in spanish universities: The usefulness perceived by professors JM Romero-Rodríguez, S Alonso-García, JA Marín-Marín, ... Future Internet 12 (8), 123, 2020 | 40 | 2020 |
Metodologías activas para la enseñanza universitaria S Alonso García, I Aznar Díaz, B Berral Ortiz, M Boumadan, A Colón Ortiz, ... Graó, 2021 | 37 | 2021 |
La educación intercultural en el contexto ecuatoriano de educación superior: un caso de innovación curricula S Alonso-Garcia, YR Herrera, VJ Ramos Tendencias pedagógicas, 47-58, 2019 | 36 | 2019 |
Análisis de percepciones del estudiantado del Máster de Secundaria respecto a las competencias profesionales del docente JMS Reche, JAM Marín, SA García, GG García Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 23 (2), 2020 | 35 | 2020 |
Mobile learning in pre-service teacher education: perceived usefulness of AR technology in primary education G Gómez-García, FJ Hinojo-Lucena, S Alonso-García, ... Education Sciences 11 (6), 275, 2021 | 31 | 2021 |