Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot8 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Panos Y. PapalambrosDistinguished University Professor of Mechanical Engineering, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Richard GonzalezUniversity of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Yi RenAssociate Professor of Mechanical Engineering, Arizona State UniversityCorreu electrònic verificat a asu.edu
- Honglak LeeLG AI Research / U. MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Artem TimoshenkoAssistant Professor of Marketing, Northwestern UniversityCorreu electrònic verificat a kellogg.northwestern.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Kanishka MisraProfessor of Marketing and Analytics, University of California, San DeigoCorreu electrònic verificat a ucsd.edu
- Xiao LiuAssociate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York UniversityCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- Davide ProserpioUSC Marshall School of BusinessCorreu electrònic verificat a marshall.usc.edu
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Dokyun (DK) LeeBoston UniversityCorreu electrònic verificat a bu.edu
- Randall LewisAmazonCorreu electrònic verificat a amazon.com
- Ankit SisodiaAssistant ProfessorCorreu electrònic verificat a purdue.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonCorreu electrònic verificat a uw.edu
- Tong GuoAssociate Professor of Marketing, Duke University's Fuqua School of BusinessCorreu electrònic verificat a duke.edu
- Namwoo KangKAISTCorreu electrònic verificat a kaist.ac.kr
- Vineet KumarAssociate Professor, Yale School of ManagementCorreu electrònic verificat a yale.edu
- Matthew Johnson-RobersonProfessor of Robotics, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a cmu.edu