Eva Reinares Lara
Eva Reinares Lara
Universidad Rey Carlos
Dirección de correo verificada de urjc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Principios de marketing
A Esteban, J García, MJ Narros, C Olarte, E Reinares, M Saco
Editorial ESIC, Madrid, 2008
1205*2008
Principios de marketing
ÁE Talaya
Esic Editorial, 2008
648*2008
Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet
A Izquierdo-Yusta, C Olarte-Pascual, E Reinares-Lara
Telematics and Informatics 32 (2), 355-366, 2015
1112015
Fundamentos básicos de la gestión publicitaria en televisión
ER Lara, EMR Lara, PJR Lara
Esic Editorial, 2003
492003
Effectiveness of radio spokesperson's gender, vocal pitch and accent and the use of music in radio advertising
JD Martín-Santana, C Muela-Molina, E Reinares-Lara, ...
BRQ Business Research Quarterly 18 (3), 143-160, 2015
372015
Assessing the moderating effect of the end user in consumer behavior: the acceptance of technological implants to increase innate human capacities
J Pelegrín-Borondo, E Reinares-Lara, C Olarte-Pascual, M Garcia-Sierra
Frontiers in psychology 7, 132, 2016
292016
Planificación estratégica de las ferias comerciales
M de Fátima, RLM Sánchez, E Marina, S Vázquez
Dykinson, 2006
29*2006
Assessing the acceptance of technological implants (the cyborg): Evidences and challenges
J Pelegrin-Borondo, E Reinares-Lara, C Olarte-Pascual
Computers in Human Behavior 70, 104-112, 2017
272017
Brand Notoriety and the Communication Media
P Alameda, CO PASCUAL, E Reinares, M Saco
Esic Market, 357-382, 2006
26*2006
La publicidad en el teléfono móvil: tres grupos de clientes, veintisiete recomendaciones de actuación
MCO Pascual, EM Reinares-Lara, JP Borondo, MYS Murillo
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business Review), 2014
242014
La investigación de la demanda turística en España: recopilación y análisis.
ÁE Talaya, EMR Lara
Estudios turísticos, 81-104, 1996
241996
The effects of accent, differentiation, and stigmatization on spokesperson credibility in radio advertising
E Reinares-Lara, JD Martín-Santana, C Muela-Molina
Journal of Global Marketing 29 (1), 15-28, 2016
232016
Ciclo de vida de los destinos turísticos y estrategias de comunicación: los casos de España y Chile
BG Henche, EMR Lara, G Armelini
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 76-93, 2013
222013
Cognitive-affective model of acceptance of model phone advertising
C Olarte-Pascual, J Pelegrín-Borondo, E Reinares-Lara
Technická univerzita v Liberci, 2016
192016
Nanoimplants that enhance human capabilities: A cognitive‐affective approach to assess individuals’ acceptance of this controversial technology
E Reinares‐Lara, C Olarte‐Pascual, J Pelegrín‐Borondo, G Pino
Psychology & Marketing 33 (9), 704-712, 2016
182016
Influencia de la publicidad en las tendencias sociales: Una aproximación exploratoria al mercado publicitario español
MN Jiménez, CO Pascual, EMR Lara
Estableciendo puentes en una economía global, 29, 2008
182008
Model of acceptance of a new type of beverage: application to natural sparkling red wine
CO Pascual, JP Borondo, EMR Lara
Spanish journal of agricultural research 15 (1), 2, 2017
152017
Music in radio advertising: Effects on radio spokesperson credibility and advertising effectiveness
JD Martín-Santana, E Reinares-Lara, C Muela-Molina
Psychology of Music 43 (6), 763-778, 2015
152015
Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?
MP Martínez-Ruiz, A Izquierdo-Yusta, C Olarte-Pascual, E Reinares-Lara
Frontiers in psychology 7, 2018, 2017
132017
Multi-Vendor Loyalty Programs: Influencing Customer Behavioral Loyalty?
T Villacé-Molinero, P Reinares-Lara, E Reinares-Lara
Frontiers in psychology 7, 204, 2016
132016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20