Seguir
Javier de León
Título
Citado por
Citado por
Año
Contabilidad para no contadores: Una forma rápida y sencilla de entender la contabilidad-3ra Edición
W Label, J de León Ledesma, RAR Arriagada
Ecoe ediciones, 2021
1732021
Entender la imagen de un destino turístico: factores que la integran y la influencia de las motivaciones
SM Gil, AB Palacio, JDL Ledesma
Criterio Libre 10 (16), 115-142, 2012
1122012
Introducción a las técnicas de muestreo
JB Chirino, JVP Rodríguez, J de León Ledesma
Comercial Grupo ANAYA, SA, 2021
712021
Tourists' preferences for congestion, residents' welfare and the ecosystems in a national park
CJ León, J de León, JE Araña, MM González
Ecological Economics 118, 21-29, 2015
702015
Correcting for scale perception bias in measuring corruption: An application to Chile and Spain
CJ León, JE Arana, J de León
Social Indicators Research 114, 977-995, 2013
632013
European nautical tourists: Exploring destination image perceptions
YE Lam González, J de León Ledesma, CJ León González
Tourism and hospitality management 21 (1), 33-49, 2015
442015
Highlights of consumption and satisfaction in nautical tourism. A comparative study of visitors to the Canary Islands and Morocco
YEL González, CJL González, J de León Ledesma
Gestión y ambiente 18 (1), 129-145, 2015
372015
Assessing the effects of the climatic satisfaction on nautical tourists' on-site activities and expenditure decisions
YE Lam-González, CJ Leon, J de Leon
Journal of Destination Marketing & Management 14, 100372, 2019
362019
Valuing the social cost of corruption using subjective well being data and the technique of vignettes
CJ León, JE Arana, J De León
Applied Economics 45 (27), 3863-3870, 2013
352013
Contabilidad para no contables
WA Label, J de León Ledesma
Comercial Grupo ANAYA, SA, 2019
322019
Contraste de los modelos de asignación presupuestaria en el presupuesto social municipal
J León Ledesma, JA Dorta Velázquez, JV Pérez Rodríguez
Gestión y política pública 19 (2), 351-394, 2010
282010
Motivación, satisfacción e intenciones del turista náutico en la Ruta del Spondylus (Ecuador)
JJ Forteza, YE Lam González, J de León Ledesma
Estudios y perspectivas en turismo 26 (2), 267-285, 2017
272017
Coopetition in Maritime Tourism: Assessing the effect of Previous Islands’ Choice and experience in tourist satisfaction
YE Lam-González, CJ León, J de León
Sustainability 11 (22), 6334, 2019
242019
The economic benefits of reducing the environmental effects of landfills: heterogeneous distance decay effects
CJ León, JE Araña, J de León, MM González
Environmental and resource economics 63, 193-218, 2016
222016
Relación entre corrupción y satisfacción
CJ Leon, J De León, JE Araña
Revista de Economía aplicada 22 (64), 31-58, 2014
222014
Understanding communities’ disaffection to participate in tourism in protected areas: A social representational approach
B Sarr, MM González-Hernández, J Boza-Chirino, J de León
Sustainability 12 (9), 3677, 2020
202020
The structural relationships of destination image, satisfaction, expenditure and loyalty in the context of fishing tourism
YE Lam-González, CJ Leon, MM Gonzalez Hernandez, J De Leon
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 21 (4), 422-441, 2021
172021
El perfil del turista náutico en el destino Cabo Verde
YE Lam-González, J De León-Ledesma
Revista Perspectiva Empresarial 2 (2), 23-34, 2015
152015
Tourists' evaluation of climate change risks in the Canary Islands: a heterogeneous response modelling approach
CJ León, JE Araña, M González, J De Leon
Tourism Economics 20 (4), 849-868, 2014
152014
Measuring tourist satisfaction with nautical destinations: The effects of image, loyalty, and past destination choice
YE Lam-González, CJ León, J De León
Tourism in Marine Environments 15 (1), 47-58, 2020
142020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20