Maria Alcantud-Diaz
Título
Citado por
Citado por
Año
'Share your experience'. Digital storytelling in English for tourism
M Alcantud Díaz, A Ricart Vaya, C Gregori-Signes
Iberica, 2014, num. 10, p. 185-204, 2014
312014
El relato digital educativo como herramienta de incorporación de las nuevas tecnologías a la educación superior: una experiencia práctica en filología inglesa
MA Díaz
Lenguaje y textos, 35-48, 2010
272010
Digital Storytelling with Pre-service Teachers. Raising Awareness for Refugees Through ICTs in ESL Primary Classes
M Alcantud-Díaz
Digital Education review, 1-16, 2016
182016
Manipulation of teenagers through advertising: A critical discourse approach
M Alcantud-Diaz
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas 6 (1), 25-38, 2011
162011
Violence in the Brothers Grimm's fairy tales: a corpus-based approach
M Alcantud Díaz
Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa, 2010
122010
Audiobooks: improving fluency and instilling literary skills and education for development/Audiolibros: mejorar la fluidez e inculcar habilidades literarias y educación para el …
M Alcantud-Díaz, C Gregori-Signes
Tejuelo 20 (1), 111-125, 2014
9*2014
Experiencing Digital Storytelling
M Alcantud-Díaz, C Gregori-Signes
JPM Ediciones, 2013
92013
Taller de Escritura Creativa para el desarrollo de la Competencia Literaria en Brasil
JH Osca, M Alcantud-Díaz, JP Hernández
Didáctica. Lengua y Literatura 27, 97-110, 2015
8*2015
The sisters did her every imaginable injury”: Power and violence in «Cinderella
M Alcantud-Díaz
International Journal of English Studies 12 (2), 59-71, 2012
72012
Innovation, motivation and sustainable development in second cycle of English
M Alcantud Díaz
Proceedings of INTED2008.[CD-ROM]. Valencia: IATED, 2008
7*2008
Cuentos alrededor del Mundo–Stories around the World, Volumen 1: Proyecto Mali
M ALCANTUD-DÍAZ
Madrid, Vaughan Systems, 2014
62014
Thinking through children’s literature in the classroom
A Reyes-Torres, LS Villacañas-de-Castro, B Soler-Pardo
Cambridge Scholars Publishing, 2014
52014
Experiencias con el Relato Digital
C Gregori-Signes, M Alcantud-Díaz
JPM Ediciones, 2013
4*2013
A new way of creating detective short stories as an example of getting language and literature in contact
M Alcantud-Díaz
S. Maruenda & B. Clavel-Arroitia, B.(eds.) Multiple Voices in Academic and …, 2011
42011
Tales in two minutes: Cuentos en dos minutos: NTIC and project work
M Alcantud Díaz
Valencia: Reproexpres Ediciones, 2010
42010
Service-Learning and Project TALIS. Pedagogy and Teaching destined to mutual understanding
MA Díaz, MJ Martínez-Usarralde, C Lloret-Catalá
Pedagogika 126 (2), 2017
32017
Digital community storytelling as a sociopolitical critical device
C Gregori-Signes, M Alcantud-Diaz
Journal of Community Positive Practices, 19-36, 2016
32016
Fighting the myths and misconceptions on evil stepmothers: long life learning by means of digital storytelling
M Alcantud Díaz
E-TEALS, 2013, num. 4, p. 1-18, 2013
32013
Cruelty and violence in the brothers Grimm’s fairy tales collection: a corpus linguistics analysis
M Alcantud-Díaz
Research project. Universitat de València, 2009
22009
CLIL & DIGITAL STORYTELLING WITH PRE-SERVICE TEACHERS. A TANDEM FOR SOCIAL AWARENESS REGARDING REFUGESS IN EFL CLASS2
M Alcantud Díaz, JV García-Raffi
UESTUDIOS DE, 37, 0
1
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20