Seguir
Eduardo Torres-Moraga
Eduardo Torres-Moraga
Profesor de Marketing, Universidad de Chile
Dirección de correo verificada de unegocios.cl
Título
Citado por
Citado por
Año
The influence of corporate image on consumer trust: A comparative analysis in traditional versus internet banking
C Flavian, M Guinaliu, E Torres
Internet research 15 (4), 447-470, 2005
6472005
Corporate image measurement: A further problem for the tangibilization of Internet banking services
C Flavian, E Torres, M Guinaliu
International Journal of Bank Marketing 22 (5), 366-384, 2004
3452004
How bricks‐and‐mortar attributes affect online banking adoption
C Flavián, M Guinalìu, E Torres
International Journal of Bank Marketing 24 (6), 406-423, 2006
2762006
Customer satisfaction and loyalty: start with the product, culminate with the brand
E Torres‐Moraga, AZ Vásquez‐Parraga, J Zamora‐González
Journal of consumer marketing 25 (5), 302-313, 2008
2592008
Determinants of trust towards tourist destinations
EM Artigas, CC Yrigoyen, ET Moraga, CB Villalón
Journal of Destination Marketing & Management 6 (4), 327-334, 2017
1982017
Gestión empresarial orientada al valor del cliente como fuente de ventaja competitiva. Propuesta de un modelo explicativo
L Valenzuela, E Torres
Estudios gerenciales 24 (109), 65-86, 2008
1132008
The path of patient loyalty and the role of doctor reputation
E Torres, AZ Vasquez-Parraga, C Barra
Health marketing quarterly 26 (3), 183-197, 2009
1062009
Propuesta de una escala para medir la calidad del servicio de los centros de atención secundaria de salud
E Torres Moraga, J Lastra Torres
Revista de Administração Pública 42, 719-734, 2008
872008
Construcción de una escala para medir la calidad del servicio de las universidades: Una Aplicación al Contexto Chileno
E Torres Moraga, L Araya Castillo
Revista de Ciencias Sociales 16 (1), 54-67, 2010
792010
Salesperson CLV orientation's effect on performance
L Valenzuela, E Torres, P Hidalgo, P Farias
Journal of Business Research 67 (4), 550-557, 2014
742014
Antecedents of donor trust in an emerging charity sector: The role of reputation, familliarity, opportunism and communication
E Torres-Moraga, A VÁSQUEZ-PARRAGA, C Barra
Transylvanian Review of Administrative Sciences 6 (29), 159-177, 2010
702010
Trust in tourist destinations. The role of local inhabitants and institutions
E Marinao, C Chasco, E Torres
Academia. Revista Latinoamericana de Administración, 27-47, 2012
672012
Estrategias de posicionamiento basadas en la cultura del consumidor: un análisis de la publicidad en televisión
E Torres Moraga, C Muñoz Navarro
Estudios gerenciales 22 (100), 71-81, 2006
512006
A machine learning approach to segmentation of tourists based on perceived destination sustainability and trustworthiness
GI Penagos-Londoño, C Rodriguez–Sanchez, F Ruiz-Moreno, E Torres
Journal of Destination Marketing & Management 19, 100532, 2021
382021
Similitudes y diferencias en las causas psicográficas de la lealtad a la marca de producto y la fidelidad al supermercado
E Torres Moraga, P Hidalgo Campos, PC Farías Nazel
Cuadernos de administración 20 (33), 181-201, 2007
372007
Trust and commitment in the formation of donor loyalty
C Barra, G Pressgrove, E Torres
The Service Industries Journal 38 (5-6), 360-377, 2018
352018
Escala propuesta para medir la calidad del servicio de los cines
E Torres Moraga
Innovar 20 (36), 157-171, 2010
332010
Dimensiones de la personalidad de la marca
N Goñi, E Torres, S Aguilera
Revista de Ciencias Sociales (RCS) 19 (2), 213-225, 2013
292013
Derived versus full name brand extensions
S Olavarrieta, E Torres, A Vásquez-Parraga, C Barra
Journal of Business Research 62 (9), 899-905, 2009
282009
Publicidad exterior: Estudio exploratorio de recordación de marca y motivación de compra
E Torres, JP Muñoz
Revista Venezolana de Gerencia 11 (36), 581-594, 2006
252006
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20