Pedro Mir-Bernal
Pedro Mir-Bernal
ORCID 0000-0003-1832-7602 -Assitant Professor of Marketing, University of Navarra (Spain)
Dirección de correo verificada de unav.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The general theory of culture, entrepreneurship, innovation, and quality-of-life: Comparing nurturing versus thwarting enterprise start-ups in BRIC, Denmark, Germany, and the …
AG Woodside, PM Bernal, A Coduras
Industrial Marketing Management 53, 136-159, 2016
692016
El impacto de la mensajería instantánea en los estudiantes en forma de estrés y ansiedad para el aprendizaje: Análisis empírico
JF Fondevila Gascón, M Carreras Alcalde, P Mir Bernal, ...
Didáctica, innovación y multimedia, 1-15, 2014
422014
The complexity turn: Cultural, management, and marketing applications
AG Woodside
Springer, 2017
412017
New marketing in fashion e-commerce
S Guercini, PM Bernal, C Prentice
Journal of global fashion marketing 9 (1), 1-8, 2018
302018
Case study research: Core skills in using 15 genres
AG Woodside
Emerald Group Publishing, 2016
282016
Usos del WhatsApp en el estudiante universitario español. Pros y contras
JF Fondevila i Gascón, M Polo López, J Marqués Pascual, P Mir Bernal
Revista latina de comunicación social, núm. 74, 2019, 2019
232019
HbbTV history and its educational possibilities: Teaching options in times of the Internet
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, M Carreras-Alcalde, S Seebach
Education applications & developments, 103-112, 2015
202015
Social media influence on consumer behavior: The case of mobile telephony manufacturers
JF Fondevila-Gascón, M Polo-López, J Rom-Rodríguez, P Mir-Bernal
Sustainability 12 (4), 1506, 2020
172020
The role of e-commerce in the internationalization of Spanish luxury fashion multi-brand retailers
P Mir-Bernal, S Guercini, T Sádaba
Journal of Global Fashion Marketing 9 (1), 59-72, 2018
172018
La introducción de Facebook en el aula universitaria en España: la percepción del estudiante
JFF i Gascón, PM Bernal, JL Crespo, E Santana, JAR Rodríguez, ...
RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa 14 (3), 63-73, 2015
172015
Clicks and purchase effects of an embedded, social-media, platform endorsement in internet advertising
AG Woodside, P Mir-Bernal
Journal of Global Scholars of Marketing Science 29 (3), 343-357, 2019
132019
Brand. com: reputación de marcas y social media
P Mir
Brand. com, 1-232, 2016
122016
New digital metrics in marketing: A comparative study on social media use
JFF Gascón, PM Bernal, ES López, JR Rodríguez
Media and Metamedia Management, 343-350, 2017
112017
Uses of WhatsApp in the Spanish university student. Pros and cons
JF Fondevila-Gascón
Universidad de La Laguna (Tenerife, Islas Canarias). LAboratorio de …, 2019
102019
Using smartphones reservations for hotels in Barcelona for a business segment: Empirical analysis
JFF Gascon, G Berbel, M Munoz, P Mir, E Puiggros
Global Journal of Computer Sciences: Theory and Research 5 (2), 60-67, 2015
92015
Social media and tourism: case study in Catalonia
JFF Gascón, P Mir-Bernal, M Muñoz, G Berbel
Revista Científica Hermes 16, 115-131, 2016
72016
Tendencias en métricas en medios sociales. Impacto en la publicidad
JF Fondevila-Gascón, P Mir-Bernal, J Rom-Rodríguez, E Santana-López, ...
Tendencias Publicitarias en Iberoamérica. Diálogo de Saberes y Experiencias …, 2015
72015
Cómo Internet transforma la gestión de la reputación
P Mir, R Calderón, M Recalde
Revista de Pensamiento sobre Comunicación, Tecnología y Sociedad 101, 24, 2015
62015
Achieving requisite variety in customer experience research for improving marketing relationship performances
R de Villiers, PJ Chen, PM Bernal, L Coleman, AG Woodside
International Journal of Business and Economics 16 (2), 127-143, 2017
52017
Key challenges and opportunities in web entrepreneurship
A Capatina, E Rancati
IGI Global, 2017
52017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20