Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Sascha KrausProfessor, Free University of Bozen-BolzanoCorreu electrònic verificat a unibz.it
- Erik BrynjolfssonProfessor at Stanford; NBER; Stanford Digital Economy LabCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Avinash CollisAssistant Professor, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a cmu.edu
- Henrik SattlerUniversity of HamburgCorreu electrònic verificat a uni-hamburg.de
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Kevin J. FoxEconomicsCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- W. Erwin DiewertProfessor of Economics, University of British Columbia & University of New South WalesCorreu electrònic verificat a ubc.ca
- Fabian EggersMenlo CollegeCorreu electrònic verificat a menlo.edu
- Tina AmbosProfessor of International Management, University of Geneva, SwitzerlandCorreu electrònic verificat a unige.ch
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterCorreu electrònic verificat a wiwi.uni-muenster.de
- Nils WlömertVienna University of Economics and BusinessCorreu electrònic verificat a wu.ac.at
- Jaap E. WieringaUniversity of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Jochen WirtzNational University of SingaporeCorreu electrònic verificat a nus.edu.sg
- Sebastian ZenkerProfessor, PhD, Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a cbs.dk
- Matthew SeloveChapman UniversityCorreu electrònic verificat a chapman.edu
- Dominik PapiesProfessor of Marketing, University of TübingenCorreu electrònic verificat a uni-tuebingen.de
- Michel ClementProfessor für Marketing und MedienmanagementCorreu electrònic verificat a uni-hamburg.de
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITCorreu electrònic verificat a mit.edu