Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot23 articles
3 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- David R. JustCornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Andrew S. HanksAssociate Professor of Consumer Sciences, Ohio State UniversityCorreu electrònic verificat a osu.edu
- Pierre ChandonL'Oréal Chaired Professor of Marketing, INSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Carolina WerleGrenoble école de managementCorreu electrònic verificat a grenoble-em.com
- William SchulzeCornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Kirsikka KaipainenPostdoctoral researcher, Tampere UniversityCorreu electrònic verificat a tuni.fi
- Ellen van KleefWageningen University - Marketing and Consumer Behaviour groupCorreu electrònic verificat a wur.nl
- Harry M. KaiserCornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Kevin M KniffinCornell UniversityCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityCorreu electrònic verificat a columbia.edu
- S. Adam BraselAssociate Professor, Carroll School of Management, Boston CollegeCorreu electrònic verificat a bc.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghCorreu electrònic verificat a katz.pitt.edu
- Benjamin ScheibehenneKarlsruhe Institute of Technology (KIT)Correu electrònic verificat a kit.edu
- Alan O. WrightResearcher, NSRDECCorreu electrònic verificat a mail.mil
- John CawleyProfessor, Jeb E. Brooks School of Public Policy, and Department of Economics, CornellCorreu electrònic verificat a cornell.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell University Food and Brand Lab
- Armand V. CardelloU.S. Army Natick RD&E Center
Segueix
Brian Wansink
Former Professor, Cornell Food and Brand Lab
Correu electrònic verificat a Cornell.edu - Pàgina d'inici