Follow
FJ Cristòfol
Title
Cited by
Cited by
Year
Artificial intelligence (AI) applied to informative documentation and journalistic sports writing. The case of BeSoccer.
J Segarra-Saavedra, FJ Cristòfol, AM Martínez-Sala
Doxa Comunicación, 2019
38*2019
Effects of social media on enotourism. Two cases study: Okanagan Valley (Canada) and Somontano (Spain)
FJ Cristófol, GZ Aramendia, J de-San-Eugenio-Vela
Sustainability 12 (17), 6705, 2020
312020
Social-media analysis for disaster prevention: Forest fire in Artenara and Valleseco, Canary Islands
G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol, J de-San-Eugenio-Vela, X Ginesta
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 6 (4), 169, 2020
232020
Evolución de las estrategias de patrocinio en los esports en España: 2013-2021
FJ Cristòfol, Á Martínez-Ruiz, I Román-Navas, C Cristófol-Rodríguez
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 188-204, 2020
162020
Strategic management of the Malaga Brand through open innovation: Tourists and residents’ perception
E Cruz-Ruiz, ERR de la Cruz, G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (1), 28, 2022
142022
Transmission of place branding values through experiential events: wine BC case study
FJ Cristófol, E Cruz-Ruiz, G Zamarreño-Aramendia
Sustainability 13 (6), 3002, 2021
132021
Active listening in the management of crisis communication: Case study of the 2017 terrorist attack in Barcelona
FJ Cristófol, J de-San-Eugenio-Vela, FJ Paniagua-Rojano
Communication & Society 33 (4), 61-74, 2020
132020
Los clubes de fútbol y sus medios de comunicación propios. Tipos de contenidos más compartidos
R Cano Tenorio, FJ Cristófol Rodríguez, FJ Paniagua Rojano
Pearson, 2019
92019
Corporate communication on Facebook case study: Spanish fashion brands Zara & Mango
F Javier Cristofol, J Segarra-Saavedra, C Cristofol-Rodriguez
Prisma Social, 233-254, 2019
8*2019
Release of the fourth season of money heist: Analysis of its social audience on twitter during lockdown in Spain
C Cristófol Rodríguez, P Meliveo Nogués, FJ Cristòfol
Information 11 (12), 579, 2020
42020
Monkeypox, Disinformation, and Fact-Checking: A Review of Ten Iberoamerican Countries in the Context of Public Health Emergency
N Morejón-Llamas, FJ Cristòfol
Information 14 (7), 390, 2023
22023
Managing Digital Presence in Wineries Practicing Heroic Agriculture: The Cases of Ribeira Sacra and Lanzarote (Spain)
E Cruz-Ruiz, FJ Cristòfol, G Zamarreño-Aramendia
Agronomy 13 (3), 946, 2023
12023
Análisis de las demandas profesionales en publicidad digital de los egresados en Publicidad y Relaciones Públicas
FJ Cristòfol, M del Carmen Cristófol-Rodríguez, DG Navarro
La narrativa audiovisual: del concepto a la alfabetización mediática, 165-179, 2020
12020
La creación de eventos integrados: El caso Cervezas Victoria en el Carnaval de Málaga
C Cristófol, F. J., Galmés-Cerezo, M. y Cristófol-Rodríguez
Revista Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication 10, 2019
1*2019
Digital communication management. Coordinadora: Beatriz Peña Acuña Año: 2018 ISBN: 978-1-78923-515-9 Print ISBN: 978-1-78923-514-2 Editorial: IntechOpen Páginas: 166
FJ Cristòfol
Chasqui: Revista Latinoamericana de Comunicación, 411-412, 2019
12019
Religion through the Local Media on Twitter. The Holy Week in Malaga.
C Cristófol Rodríguez, FJ Cristòfol, FJ Paniagua Rojano
Trípodos, 2014
12014
The Role of Future Generations in Place Branding: The Case of Huelva City
X Ginesta, FJ Cristòfol, J de San Eugenio, J Martínez-Navarro
Politics and Governance 12, 2024
2024
Managing Digital Presence in Wineries Practicing Heroic Agriculture: The Cases of Ribeira Sacra and Lanzarote (Spain). Agronomy 2023, 13, 946
E Cruz-Ruiz, FJ Cristòfol, G Zamarreño-Aramendia
2023
Uso de Twitter y repercusión en medios de comunicación de la Semana Santa andaluza ante la suspensión de las procesiones provocada por el Covid-19
FJ Cristófol, J Segarra-Saavedra, C Cristófol-Rodríguez
Ámbitos: Revista Internacional de Comunicación, 62, 143-160., 2023
2023
Transmediación en la comunicación corporativa: El caso unbreakable de Tous
M del Carmen Cristófol-Rodríguez, FJ Cristòfol
Narrativas transmedia a la deriva: del storytelling a las nuevas ficciones …, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20