Seguir
FJ Cristòfol
FJ Cristòfol
Profesor adjunto en la Universidad Loyola Andalucía
Dirección de correo verificada de uloyola.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Artificial intelligence (AI) applied to informative documentation and journalistic sports writing. The case of BeSoccer.
J Segarra-Saavedra, FJ Cristòfol, AM Martínez-Sala
Doxa Comunicación, 2019
38*2019
Effects of social media on enotourism. Two cases study: Okanagan Valley (Canada) and Somontano (Spain)
FJ Cristófol, GZ Aramendia, J de-San-Eugenio-Vela
Sustainability 12 (17), 6705, 2020
312020
Social-media analysis for disaster prevention: Forest fire in Artenara and Valleseco, Canary Islands
G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol, J de-San-Eugenio-Vela, X Ginesta
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 6 (4), 169, 2020
232020
Evolución de las estrategias de patrocinio en los esports en España: 2013-2021
FJ Cristòfol, Á Martínez-Ruiz, I Román-Navas, C Cristófol-Rodríguez
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 188-204, 2020
172020
Strategic management of the Malaga Brand through open innovation: Tourists and residents’ perception
E Cruz-Ruiz, ERR de la Cruz, G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (1), 28, 2022
152022
Transmission of place branding values through experiential events: wine BC case study
FJ Cristófol, E Cruz-Ruiz, G Zamarreño-Aramendia
Sustainability 13 (6), 3002, 2021
132021
Active listening in the management of crisis communication: Case study of the 2017 terrorist attack in Barcelona
FJ Cristófol, J de-San-Eugenio-Vela, FJ Paniagua-Rojano
Communication & Society 33 (4), 61-74, 2020
132020
Los clubes de fútbol y sus medios de comunicación propios. Tipos de contenidos más compartidos
R Cano Tenorio, FJ Cristófol Rodríguez, FJ Paniagua Rojano
Pearson, 2019
92019
Corporate communication on Facebook case study: Spanish fashion brands Zara & Mango
F Javier Cristofol, J Segarra-Saavedra, C Cristofol-Rodriguez
Prisma Social, 233-254, 2019
9*2019
Release of the fourth season of money heist: Analysis of its social audience on twitter during lockdown in Spain
C Cristófol Rodríguez, P Meliveo Nogués, FJ Cristòfol
Information 11 (12), 579, 2020
42020
Monkeypox, Disinformation, and Fact-Checking: A Review of Ten Iberoamerican Countries in the Context of Public Health Emergency
N Morejón-Llamas, FJ Cristòfol
Information 14 (7), 390, 2023
22023
Managing Digital Presence in Wineries Practicing Heroic Agriculture: The Cases of Ribeira Sacra and Lanzarote (Spain)
E Cruz-Ruiz, FJ Cristòfol, G Zamarreño-Aramendia
Agronomy 13 (3), 946, 2023
12023
Análisis de las demandas profesionales en publicidad digital de los egresados en Publicidad y Relaciones Públicas
FJ Cristòfol, M del Carmen Cristófol-Rodríguez, DG Navarro
La narrativa audiovisual: del concepto a la alfabetización mediática, 165-179, 2020
12020
La creación de eventos integrados: El caso Cervezas Victoria en el Carnaval de Málaga
C Cristófol, F. J., Galmés-Cerezo, M. y Cristófol-Rodríguez
Revista Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication 10, 2019
1*2019
Digital communication management. Coordinadora: Beatriz Peña Acuña Año: 2018 ISBN: 978-1-78923-515-9 Print ISBN: 978-1-78923-514-2 Editorial: IntechOpen Páginas: 166
FJ Cristòfol
Chasqui: Revista Latinoamericana de Comunicación, 411-412, 2019
12019
Religion through the Local Media on Twitter. The Holy Week in Malaga.
C Cristófol Rodríguez, FJ Cristòfol, FJ Paniagua Rojano
Trípodos, 2014
12014
The Role of Future Generations in Place Branding: The Case of Huelva City
X Ginesta, FJ Cristòfol, J de San Eugenio, J Martínez-Navarro
Politics and Governance 12, 2024
2024
Managing Digital Presence in Wineries Practicing Heroic Agriculture: The Cases of Ribeira Sacra and Lanzarote (Spain). Agronomy 2023, 13, 946
E Cruz-Ruiz, FJ Cristòfol, G Zamarreño-Aramendia
2023
Uso de Twitter y repercusión en medios de comunicación de la Semana Santa andaluza ante la suspensión de las procesiones provocada por el Covid-19
FJ Cristófol, J Segarra-Saavedra, C Cristófol-Rodríguez
Ámbitos: Revista Internacional de Comunicación, 62, 143-160., 2023
2023
Transmediación en la comunicación corporativa: El caso unbreakable de Tous
M del Carmen Cristófol-Rodríguez, FJ Cristòfol
Narrativas transmedia a la deriva: del storytelling a las nuevas ficciones …, 2020
2020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20