Seguir
FJ Cristòfol (ORCID:0000-0002-0967-3514)
FJ Cristòfol (ORCID:0000-0002-0967-3514)
Profesor universitario
Dirección de correo verificada de uma.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Artificial intelligence (AI) applied to informative documentation and journalistic sports writing. The case of BeSoccer
J Segarra-Saavedra, FJ Cristòfol, AM Martínez-Sala
Doxa Comunicación. Revista interdisciplinar de estudios de comunicación y …, 2019
63*2019
Social-media analysis for disaster prevention: Forest fire in Artenara and Valleseco, Canary Islands
G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol, J de-San-Eugenio-Vela, X Ginesta
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 6 (4), 169, 2020
342020
Effects of social media on enotourism. Two cases study: Okanagan Valley (Canada) and Somontano (Spain)
FJ Cristófol, GZ Aramendia, J de-San-Eugenio-Vela
Sustainability 12 (17), 6705, 2020
322020
Strategic management of the Malaga Brand through open innovation: Tourists and residents’ perception
E Cruz-Ruiz, ERR de la Cruz, G Zamarreño-Aramendia, FJ Cristòfol
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (1), 28, 2022
232022
Evolución de las estrategias de patrocinio en los esports en España: 2013-2021
FJ Cristòfol, Á Martínez-Ruiz, I Román-Navas, C Cristófol-Rodríguez
Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 188-204, 2020
182020
Transmission of place branding values through experiential events: wine BC case study
FJ Cristòfol, E Cruz-Ruiz, G Zamarreño-Aramendia
Sustainability 13 (6), 3002, 2021
172021
Active listening in the management of crisis communication: Case study of the 2017 terrorist attack in Barcelona
FJ Cristófol, J de-San-Eugenio-Vela, FJ Paniagua-Rojano
Communication & Society 33 (4), 61-74, 2020
152020
Corporate communication on Facebook case study: Spanish fashion brands Zara & Mango
F Javier Cristofol, J Segarra-Saavedra, C Cristofol-Rodriguez
Prisma Social, 233-254, 2019
12*2019
Los clubes de fútbol y sus medios de comunicación propios. Tipos de contenidos más compartidos
R Cano Tenorio, FJ Cristófol Rodríguez, FJ Paniagua Rojano
Pearson, 2019
102019
Release of the fourth season of money heist: Analysis of its social audience on twitter during lockdown in Spain
C Cristófol Rodríguez, P Meliveo Nogués, FJ Cristòfol
Information 11 (12), 579, 2020
72020
Monkeypox, disinformation, and fact-checking: a review of ten iberoamerican countries in the context of public health emergency
N Morejón-Llamas, FJ Cristòfol
Information 14 (7), 390, 2023
52023
Transmission of Place Branding Values through Experiential Events: Wine BC Case Study. Sustainability, 13 (6), 3002
FJ Cristòfol, E Cruz-Ruiz, G Zamarreño-Aramendia
52021
Institutional and political communication on TikTok: Systematic review of scientific production in Web of Science and Scopus
N Morejón-Llamas, Á Ramos-Ruiz, FJ Cristòfol
Communication & Society, 159-177, 2024
42024
The role of future generations in place branding: The case of Huelva City
X Ginesta, FJ Cristòfol, J de San Eugenio, J Martínez-Navarro
Politics and Governance 12, 2024
32024
Uso de Twitter y repercusión en medios de comunicación de la Semana Santa andaluza ante la suspensión de las procesiones provocada por el Covid-19
FJ Cristófol, J Segarra-Saavedra, C Cristófol-Rodríguez
Editorial Universidad de Sevilla, 2023
22023
Managing Digital Presence in Wineries Practicing Heroic Agriculture: The Cases of Ribeira Sacra and Lanzarote (Spain)
E Cruz-Ruiz, FJ Cristòfol, G Zamarreño-Aramendia
Agronomy 13 (3), 946, 2023
22023
La creación de eventos integrados: El caso Cervezas Victoria en el Carnaval de Málaga
C Cristófol, F. J., Galmés-Cerezo, M. y Cristófol-Rodríguez
Revista Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication 10, 2019
2*2019
(Des)conexión del discurso político con la comunicación sostenible. Mensajes de los candidatos autonómicos en redes sociales en campaña electoral
FJ Cristòfol, M Pérez-Escolar, P Alcaide-Pulido
Profesional de la Información 33 (3), 2024
12024
Transmediación en la comunicación corporativa: El caso unbreakable de Tous
C Cristófol-Rodríguez, FJ Cristòfol
Narrativas transmedia a la deriva: del storytelling a las nuevas ficciones …, 2020
12020
Análisis de las demandas profesionales en publicidad digital de los egresados en Publicidad y Relaciones Públicas
FJ Cristófol, C Cristófol-Rodríguez, DG Navarro
La narrativa audiovisual: del concepto a la alfabetización mediática, 165-179, 2020
12020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20