The motivation of secondary school students in mathematical word problem solving J Gasco-Txabarri, JD Villarroel Electronic Journal of Research in Educational Psychology 32, 83-106, 2014 | 57* | 2014 |
La resolución de problemas aritmético-algebraicos y las estrategias de aprendizaje en matemáticas. Un estudio en educación secundaria obligatoria (ESO) J Gasco-Txabarri RELIME 20 (2), 167-192, 2017 | 40* | 2017 |
Sex differences in mathematics motivation in 8th and 9th grade J Gasco-Txabarri, A Goñi, JD Villarroel Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 1026-1031, 2014 | 38 | 2014 |
El empleo de estrategias en el aprendizaje de las Matemáticas en Enseñanza Secundaria Obligatoria J Gasco-Txabarri Revista de Investigación Educativa 34 (2), 487-502, 2016 | 35 | 2016 |
Diferencias en el uso de estrategias en el aprendizaje de las matemáticas en enseñanza secundaria según el sexo J Gasco-Txabarri Cuadernos de Investigación Educativa 8 (1), 47-59, 2017 | 31 | 2017 |
Differences in the use of learning strategies in mathematics in 8th and 9th grade J Gasco-Txabarri, JD Villarroel, A Goñi Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 1040-1043, 2014 | 19 | 2014 |
Different Procedures for Solving Mathematical Word Problems in High School. J Gasco-Txabarri, JD Villarroel, D Zuazagoitia International Education Studies 7 (7), 77-84, 2014 | 19 | 2014 |
Algebraic problem solving and learning strategies in compulsory secondary education J Gasco-Txabarri, JD Villarroel Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 612-616, 2012 | 13 | 2012 |
La motivación para las matemáticas en la ESO. Un estudio sobre las diferencias en función del curso y del sexo J Gasco-Txabarri, JD Villarroel Números 86, 39-50, 2014 | 11* | 2014 |
Estrategias de aprendizaje y motivación en la resolución de problemas arimético-algebraicos. Un estudio con alumnado de Educación Secundaria Obligatoria J Gasco-Txabarri Enseñanza de las Ciencias 32, 293-294, 2014 | 11* | 2014 |
Diferencias en la resolución de problemas algebraicos en función del sexo en estudiantes de Educación Secundaria J Gasco-Txabarri Aula abierta 42 (2), 77-82, 2014 | 9 | 2014 |
A questionnaire on mathematics learning strategies (CEAMA): measurement and properties of an adaptation into Spanish/Cuestionario de Estrategias de Aprendizaje para las … J Gasco-Txabarri, I Ros, A Goñi Culture and Education 29 (1), 183-209, 2017 | 7 | 2017 |
Sex differences in the use of learning strategies in mathematics in Secondary School J Gasco Txabarri Cuadernos de Investigación Educativa 8 (1), 47-59, 2017 | 3 | 2017 |
The sense of patterns and patterns in the senses. an approach to the sensory area of a Montessori preschool classroom J Gasco-Txabarri, D Zuazagoitia Education 3-13 51 (6), 979-987, 2023 | 2 | 2023 |
La resolución de problemas en el currículo de matemáticas de Educación Secundaria J Gasco-Txabarri Ikastorratza. e-Revista de Didáctica 10, 1-8, 2013 | 1 | 2013 |
Introduction to Research-Based Practice: A Study of Students in the Early Childhood Education Teaching Degree Programme J Gasco-Txabarri, D Zuazagoitia Journal of Educational and Social Research 13, 2023 | | 2023 |
Estrategias de aprendizaje y motivación en la resolución de problemas aritmético-algebraicos. Un estudio con alumnado de Educación Secundaria Obligatoria J Gasco-Txabarri Enseñanza de las Ciencias 32 (2), 0293-294, 2014 | | 2014 |