Amalia Mas-Bleda
Amalia Mas-Bleda
Dirección de correo verificada de wlv.ac.uk
Título
Citado por
Citado por
Año
Do Highly Cited Researchers Successfully use the Social Web?
A Mas-Bleda, M Thelwall, K Kousha, IF Aguillo
Scientometrics 101 (1), 337-356, 2014
1862014
Can a personal website be useful as an information source to assess individual scientists? The case of European highly cited researchers
A Mas-Bleda, F Aguillo
Scientometrics 96 (1), 51-67, 2013
472013
Chatting through Pictures? A Classification of Images Tweeted in one week in the UK and USA
M Thelwall, O Goriunova, F Vis, S Faulkner, J Burns, Anne, Aulich, ...
Journal of the Association for Information Science and Technology., 2015
452015
La web social como nuevo medio de comunicación y evaluación científica
A Mas-Bleda, IF Aguillo
Editorial UOC, 2015
38*2015
La gestión de información en las sedes web de los ayuntamientos españoles
CC Navarro, AM Cañavate, AM Bleda
Revista española de documentación científica 31 (4), 612-638, 2008
382008
Can alternative indicators overcome language biases in citation counts? A comparison of Spanish and UK research
A Mas-Bleda, M Thelwall
Scientometrics 109 (3), 2007-2030, 2016
352016
Successful Researchers Publicizing Research Online: An Outlink Analysis of European Highly Cited Scientists’ Personal Websites
A Más-Bleda, M Thelwall, K Kousha, IF Aguillo
Journal of Documentation 70 (1), 2014
342014
Ageing, old age and older adults: a social media analysis of dominant topics and discourses
M Makita, A Mas-Bleda, E Stuart, M Thelwall
Ageing and Society, 2019
222019
Acceso a los fondos del Archivo General de Indias a través de la plataforma “Pares”(Portal de Archivos Españoles).
M García González, A Más Bleda
Naveg@ merica, nº 5 (2010), 2010
212010
YouTube Science Channel Video Presenters and Comments: Female Friendly or Vestiges of Sexism?
M Thelwall, A Mas-Bleda
Aslib Journal of Information Management, 2018
172018
YouTube Science Channel Video Presenters and Comments: Female Friendly or Vestiges of Sexism?
M Thelwall, A Mas-Bleda
Aslib Journal of Information Management, 0
17*
European Highly Cited Scientists’ Presence in the Social Web
A Mas-Bleda, M Thelwall, K Kousha, IF Aguillo
14th International Society of Scientometrics and Informetrics Conference …, 2013
132013
Los archivos nacionales de la América hispana y su inmersión en Internet. Presencia, contenidos y disponibilidad informativa.
A Más Bleda, JJ Sánchez Baena, C Chaín Navarro
Nuevo Mundo Mundos Nuevos. Nouveaux mondes mondes nouveaux-Novo Mundo Mundos …, 2007
122007
Los usuarios y las webs de los archivos históricos nacionales: el caso del Arquivo Nacional da Torre do Tombo (Portugal)
A Más Bleda, C Chaín Navarro
Investigación bibliotecológica 23 (47), 189-212, 2009
112009
Fuentes para el estudio de la historia naval a través de las webs de los archivos nacionales de España y América Latina
AM Bleda, CC Navarro, JJS Baena
Boletín de la ANABAD 58 (2), 165-181, 2008
72008
Is useful research data usually shared? An investigation of genome-wide association study summary statistics
M Thelwall, M Munafò, A Mas-Bleda, E Stuart, M Makita, V Weigert, ...
Plos one 15 (2), e0229578, 2020
52020
Los archivos nacionales hispanoamericanos y la gestión de información de sus sedes web
C Chaín Navarro, A Mas Bleda
Biblios, 1-23, 2009
52009
“My ADHD hellbrain”: A Twitter data science perspective on a behavioural disorder
M Thelwall, M Makita, A Mas-Bleda, E Stuart
De Gruyter Open, 2021
42021
Assessing the teaching value of non-English academic books: The case of Spain [Estimación del valor educativo de los libros académicos que no están en inglés: el caso de España]
A Mas-Bleda, M Thelwall
Revista española de Documentación Científica 41 (4), 222, 2018
4*2018
Do prestigious Spanish scholarly book publishers have more teaching impact?
A Mas-Bleda, M Thelwall
Aslib Journal of Information Management 70 (6), 2018
42018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20